اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

راه اندازی مجهزترین خط رنگ خودروی کشور در کاشان

مجهزترین خط رنگ خودرو کشور در شرکت سامیار کاشان به طور آزمایشی راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، این واحد صنعتی در مکـانی به وسعت50 هزار مترمربع احداث و به 16دستگاه ربات رنگ پاش تجهیز شده است و در هر ساعت قادر است30 بدنه خودرو را رنگ کند .

استفاده از رنگ هـای با پایه آب با هدف حرکت به سمت تولید سبز و حفظ محیط زیست و بـه کارگیری تجهیزات پیشرفته pt,ed,pmr,smr از ویژگی های برتر این خط تولیدی است .

مدیر عـامل شرکت سامیارکاشان از بهره برداری رسمی این خط تولیدی همزمان با افتتاح خط تولید خودروهای مینیاتور و مـروارید این شرکت تا دو ماه دیگر خبر داد وگفت: این مجموعه تـولیدی - صنعتی که بـزرگترین پلنت صنعتی ایـران بـه لحـاظ مساحت محسوب می شـود در مکـانی بـه وسعت 318 هکتار در حال ساخت است .

آقـامحمدی افـزود : 3 هزار و 500 میلیارد ریال در این شرکت سرمایه گذاری شده اسـت و اجرای کامل آن 2 هزار میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد .

وی تـولید 32 دستگـاه خودروی مینیاتور و 10 دستگاه خـودروی مروارید در ساعت و ایجاد 23 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم را ازمزایای راه انـدازی این واحد صنعتی برشمرد و افـزود : بـراساس طراحی و برنـامه ریزی صورت گرفته این شـرکت در سـال 150 هزار دستگاه خورو سواری و وانت نیز تولید خواهد کرد .

مدیر عـامل شرکت سامیار کاشان سـالن بدنه این شرکت هم را یکی از مجهزتـرین سالن های تولید بدنه دانست وگفت: سالن بدنه این شرکت به لحاظ اتوماسیون ازبالاترین سطح برخوردار و خط خودرو مینیاتور این شرکت به طور کامل رباتیک است .

آقامحمدی تاکید کرد بـا آغـاز به کار شرکت سامیار و جـذب تـولیدکنندگان قطعات خودرو به این منطقه ، کاشان به یکی از قطب های صنعت خودرو و صنایع وابسته و تبدیل می شود .

شرکت سامیار از شرکت های وابسته به گروه صنعتی خودروسازی سایپا است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد