اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سود بی سابقه شرکت خودروسازی کیا موتورز

شرکت خودروساز کیا موتورز روز جمعه از سود خالص بی سابقه خود در سه ماه سوم امسال، به علت کاهش ارزش وان، واحد پول این کشور و ارائه مشوقهای بین المللی برای خرید خودروهای جدید، خبر داد.

کیا موتورز ، دومین شرکت بزرگ خودروسازی در کره جنوبی ، با انتشار بیانیه ای از سود خالص چهار صد و دو میلیارد وانی خود (سیصد و سی و نه میلیون دلار) از ماه ژوئیه تا ماه سپتامبر خبر داد.

این در حالیست که این خودروساز کره ای در مدت مشابه پارسال زیان خالص بیست و دو میلیارد و صد میلیون وانی را متحمل شده بود.

سود عملیاتی کیا موتورز نیز در سه ماهه سوم امسال از پنجاه و سه میلیارد و هفتصد میلیون وان به سیصد و سیزده میلیارد و پانصد میلیون وان افزایش یافته است.

فروش دومین شرکت خودروساز بزرگ کره جنوبی در این مدت سی و دو درصد افزایش یافته و از سه تریلیون و چهار صد و بیست و هفت میلیارد وان به چهار تریلیون و پانصد و نه میلیارد وان رسیده است.

این سازنده خودروهای پر طرفدار مدل فورت Forte از طرح های حمایتی برخی از کشورهای خارجی از جمله امریکا به منظور تشویق مصرف کنندگان برای خرید خودروهای جدید سود برده است.

کیا موتورز به علاوه تولید خودروهای جمع و جور فورت، امسال خودروهای شاسی بلند سول Soul و خودروهای صندوقدار لوتز Lotze را به بازار عرضه کرده است.

این خودروساز کره ای همچنین قصد دارد ماه اینده خودروهای صندوقدار کی هفت K7 را به منظور تنوع بخشیدن به مدل های خود به بازار عرضه کند.

کیا موتورز که وابسته به شرکت خودروسازی هیوندایی موتور است، اعلام کرد افزایش فروش این خودروساز در چین، امریکا و اروپا به عملکرد مثبت ان در سه ماهه سوم امسال کمک کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد