اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

هیوندای- کیاموتورز نخستین صادر کننده خودرو به روسیه شدند

گروه خودروسازی هیوندای و کیاموتورز کره جنوبی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی جایگاه نخستین صادر کننده خودرو به روسیه را از ان خود کرد.

به گزارش خبرخودرو ، دو شرکت خودرو سازی کیاموتورز و هیوندای بین ماههای ژوئیه و سپتامبر، سی و دو هزار خودرو در روسیه به فروش رسانده اند که نه و چهار دهم درصد کل فروش خودرو در این کشور است.

دو خودرو ساز کره ای از نظر میزان فروش خودرو بر شرکت خودروسازی جنرال موتورز امریکا پیشی گرفتند. جنرال موتورز در این مدت بیست و چهار هزار خودرو به روسیه صادر کرده است پشت سر بگذارند. براساس این امار جنرال موتورز هفت و یک دهم درصد از سهم بازار خودروی روسیه را در دست دارد.

در جریان بحران اقتصادی جهان رشد فروش خودروهای کوچک و اسپرت کیاموتورز بسیار سریع بوده است.

این دو شرکت خودرو سازی همچنین در سه ماهه سوم سال جاری میلادی دویست و بیست و نه هزار خودرو در امریکا فروخته اند این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته میلادی بیست و نه و دو دهم درصد رشد نشان می دهد. به این ترتیب این دو شرکت که در قالب یک گروه خودروسازی فعالیت می کنند رتبه پنجم را در بازار خودروی امریکا به دست اورده اند.

خبرگزاری ایتارتاس از سئول گزارش داد/ هیوندای و کیاموتورز همچنین طی سه ماهه سوم سال جاری دویست و بیست و نه هزار خودرو به چین صادر کردند که این رقم در مقایسه با سال گذشته یکصد و پنجاه و نه درصد رشد نشان می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد