اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

طراحی و تولید جعبه فرمان هیدرولیک در گروه خودروسازی سایپا

معاون تامین شرکت سازه گستر سایپا گفت : با قراردادی که میان شرکت صنایع هیدرولیک ایران وشرکت کره ای مَندو و با حمایت شرکت سازه گستر سایپا منعقد شد ، دانش فنی طراحی و ساخت سیستم های فرمان هیدرولیک برای خودروهای سواری در ایران ایجاد خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس کامیار خشایار در این خصوص گفت : با دانش فنی که بر اساس این قرار داد انتقال خواهد یافت ، گروه خودرو سازی سایپا می تواند مطابق شرایط جاده ای کشور و سلیقه مشتریان به طراحی سیستم فرمان هیدرولیک برای خودروهای سواری مختلف اقدام نماید .

وی اظهار داشت : همچنین مطابق برنامه زمان بندی این پروژه کلیه نیاز گروه خودروسازی سایپا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در سال آینده تولید خواهد شد که این امر ضمن جلوگیری از خروج ارز ازکشور برای هموطنانمان ایجاد اشتغال خواهد کرد .

خشایار ادامه داد : با تولید جعبه فرمان و پمپ هیدرولیک در ایران قادر خواهیم بود نیاز مردم به این سیستم راتامین و در شبکه خدمات پس از فروش شرایط لازم برای تغییر فرمان های معمولی خودرو پراید را به فرمان هیدرولیک فراهم نماییم.

معاون تامین شرکت سازه گستر سایپا اظهار داشت : با انتقال دانش وتکنولوژی فرمان هیدرولیک به کشور قادر خواهیم بود که آموزش های مورد نیاز و تجهیزات عیب یابی و تعمیر این سیستم را نیز وارد کشور کرده و رضایت بیشتر مشتریان را در خدمات پس از فروش فراهم نماییم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد