اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

در نمایشگاه خودرو دهلی نو، خودروهای کوچک جلب توجه کرده است

شرکت های خودروسازی جهان، در نمایشگاه بین المللی خودرو دهلی نو، اهمیت را به خودروهای کوچک و ارزان قیمت داده اند.

به گزارش خبرخودرو ، با اغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو دهلی نو ،بازار خودروهای کوچک و کم مصرف بیش از هر زمان دیگری توجه شرکت های خودروسازی جهان و مردم را به خود جلب کرده است.

در واقع، از وقتی که خودروی کوچک وارزان قیمت تاتا ساخت شرکت "تاتا نانو" به بازار امده است و مردم از ان بیش از حد استقبال کرده اند ، شرکت های خودروسازی جهان نیز به این فکر افتاده اند تا در سال های اینده توجه بیشتری به این نوع خودروها بدهند.

شاید در همین راستا هم باشد که شرکت های بزرگ خودروسازی جهان از فورد گرفته تا رنو و تویوتا و هیوندا اعلام کرده اند که از سال اینده خودروهای کوچک و ارزان قیمتی را به بازار جهان عرضه می کنند.

در نمایشگاه خودرو دهلی نو نیز شرکت خودروسازی رنو ، یک نمونه از خودروهای کوچک برقی ساخت خود را عرضه کرده است.

"آشیش شینهاروی " نماینده شرکت خودروسازی رنو در هند در این باره می گوید:این خودروی برقی رنو می تواند با یک شارژ باطری مسافت صد و شصت کیلومتر را طی کند.وی افزود با این نو خودرو ها می توان به برخی شهرها که زیاد دور نیستند، رفت وفردای ان روز نیز برگشت.

نماینده شرکت خودروسازی رنو در هند در ادامه سخنان خود گفت:تنها مشکلی که ما درباره خودروهای برقی داریم زیر ساخت ها و تجیهزات است که ما امیدواریم این مشکل را نیاز در اینده حل کنیم.

در نمایشگاه خودرو دهلی نو، به جز شرکت جنرال موتورز امریکا، هیچکدام از شرکت های خودرو سازی قیمت خودروهای کوچک خود را اعلام نکرده بودند. شرکت جنرال موتورز ، خودروی شورلت جدید اندازه کوچک خود را به قیمت هفت هزار دلار در نمایشگاه خودرو دهلی نو عرضه کرده است.

با این حال، در این نمایشگاه خودروهای بزرگ چندسلیندری و گرانقیمت نیز جایگاه خود را مانند گذشته حفظ کرده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد