اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

به سخره گرفتن اهل علم توسط چند مدیر کل فرصت طلب

انا لله و انا الیه راجعون  

۴شنبه عصر که داشتم میرفتم خونه ، ۲تاکتاب گذاشتن روی میزم.نگاه کردم دیدم یکی - آشنایی بااستاندارد و طرح طاها-  در ۵۰ صفحه وتیراژ ۱۰۰۰۰جلد و قیمت ۲۵۰۰ !!!!!تومان که فروختن به سازمان!! اون یکی -اصول ومبانی بازرسیونمونه برداری-در70 صفحه وتیراژ10000 جلد و قیمت 3000!!!!!!تومان.....یعنی حداقل 50 ملیون تومن تضمینی.

محتوای کتابها مطالب موجود در دستورالعمل ها و شناسه های داخلی سازمانه که با زرنگی 3-2تا مدیرکل و معاون...  با شارلاتانی تمام شده کتاب و با اون قیمت گذاف .....ضمن اینکه اصولا محتوای اینها بصورت کپی درسازمان مورد استفاده قرار میگرفت.4 نفر مولف برای 2تا کتاب که میانگین 60صفحه دارن!!!!!!!!

خیلی ناراحت شدم.یاد کتابی افتادم که 3-4ساله روش کار کردم.هنوز هم تمام نشده.تازه تمام هم بشه نمیتونم چاپ کنم.خیلیها رو میشناسم این مشکلودارن.یکی از استاد های عزیزم میگفت 3 تا کتاب دارم که ناشرندارم چاپ کنم.یاد استادم مولانا حضرت مستطاب جناب پرفسور کمالدین نیک روش تو دانشگاه پلی تکنیک افتادم که باهاش مدار 2 داشتیم.میگفت 7 ساله کتابش آماده است و داده چاپ نکردن...... خودشون می فرمودن ما حق تالیف هم نمی خواهیم فقط چاپ بشه.

اهل علم اینجوری مظلومن.حقه بازها میشن مولف.فرت و فرت کتاب چاپ میکنن.کلی هم میزنن به جیب.

نمیدونم دیگه چی بگم. فقط این فاجعه و مصیبت رو به همه اساتید و دانشجویان و دانشگاهیان کشور تسلیت عرض می نمایم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد