اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تندر90 ایران خودرو برای سومین بار نشان سبز دریافت کرد

بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی شرکت رنو، تندر90 ایران خودرو، برای سومین بار به عنوان بهترین محصول در مقایسه با تولیدات سایر سایت های تولید این محصول شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، تندر 90 تولید ایران خودرو از لحاظ کیفیت در بالاترین مرتبه قرار داشته و نشان سبز رنو را که نشان دهنده سطح عالی است، دریافت کرد.

محمدرضا معتمد، معاون مدیر عامل ایران خودرو درتولید تندر، با اشاره به بهره برداری از سالن رنگ مدرن در کارخانه تندر، گفت: ایران خودرو با بکار گیری مدرن ترین خطوط رنگ خاورمیانه این محصول را با کیفیت بالاتری به مشتریان عرضه می کند.

معاون مدیر عامل ایران خودرو یاد آورشد : تندر90 ایران خودرو با دریافت بالاترین نشان ممیزی های دوره ای رنو در کیفیت ( رتبه سبز) و دریافت مجوز صادرات این خودرو ازرنوی فرانسه، تا کنون بیش از هزار دستگاه تندر 90 صادر کرده است.

معتمد تصریح کرد: در سال 87 محصول تندر ایران خودرو، سطح گواهی اهتمام به کیفیت را دریافت و با تلاش بی وقفه مدیران ارشد و کارکنان متعهد، نسبت به ارتقای تمامی معیارهای مدل، اقدام کرد که حاصل آن به کسب تقدیر نامه اشتهار به کیفیت در سال 88 برای این محصول منجر شد.

وی نیروی انسانی ماهر را در کنار اتوماسیون صنعتی، عامل ارتقا بخشی و رشد کیفیت این محصول دانست و گفت: تندر90 تحت عنوان ایکس 90 یا ال 90 در سراسر جهان، تحت نظام یک پارچه کیفیت رنو تولید و تمام سیستم های جاری ، از طریق رنو کنترل می شود.

وی با اشاره به این که در کلمبیا، هند، روسیه، مراکش، رومانی و اسپانیا، سایت های تولید تندر فعال است، گفت: تلاش های انسانی و تفاوت های تکنولوژی تجهیزات، تفاوت هایی در کیفیت این محصول ایجاد می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد