اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پژو 207 آی دهه مبارک فجر رونمایی می شود

همزمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، پژو 207 آی با حضور مسئولین بلند پایه صنعتی و اقتصادی کشور رونمایی می شود .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درکیفیت و محصول با بیان این مطلب گفت : ظرفیت تولید روزانه این خودرو 200 دستگاه است که افزایش تولید آن بستگی به تقاضای بازار دارد .

وی خاطر نشان ساخت : تاپایان سال جاری 500 دستگاه پژو 207 آی تولید می شود .

سلیمانی میزان خودکفایی پژو 207 آی را تقریبا معادل 206 عنوان کرد و اظهارداشت : حدود 300 یورو افزایش قطعات جدید سی کی دی دراین محصول خواهیم داشت که درصورت ورود به بازار ، بیش از 10 هزار دستگاه آن به سرعت قابلیت ساخت داخل خواهد یافت .

وی حجم سرمایه گذاری جهت صنعتی سازی 207 آی را حدود 10 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود : پژوی فرانسه توافق کرده به شرط اقتصادی بودن خودکفایی قطعات جدید این خودرو ، درهر زمان که ایران خودرو اعلام کند حاضر به تامین 50 درصد سرمایه گذاری مورد نیاز قالب ها است .

سلیمانی تاکیدکرد : پژو 207 آی دردو مدل دستی و اتوماتیک تولید می شود و پژو موافقت کرده درصورت صرفه اقتصادی درتولید این خودرو ، امکان صادرات آن از ایران فراهم کند .

وی یاد آورشد : این محصول دردونوع هاچ بک و صندوقدار تولید می شود که ایران خودرو درگام اول مدل هاچ بک را تولید و برای نوع صندقدار آن برنامه ریزی خواهد کرد .

قائم مقام ایران خودرو ادامه داد: عمده تولید و فروش‌ پژو 207 آی در سال آینده خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد