اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید فرمان هیدرولیک خودرو با همکاری کره جنوبی در کشور

مدیر عامل شرکت صنایع هیدورلیک ایران اظهار داشت : ایران به زودی به جمع طراحان و تولید کنندگان جعبه فرمان هیدرولیک خودرو خواهد پیوست.

محمد مهدی شکورزاده در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به تاریخچه تأسیس این شرکت افزود: شرکت صنایع هیدرولیک ایران از سال 1368 با توجه به نیاز بازار و خودکفایی قطعات هیدرولیکی آغاز به تولید پمپ های پره ای هیدرولیک صنعتی و راه سازی نموده و بتدریج با افزایش گرایش و نیاز صنعت خودروی کشور به داشتن تأمین کنندگان داخلی معتبر با دانش روز دنیا ، این شرکت برای تولید پمپ های فرمان هیدرولیک خوردوهای سواری با شرکت کره ای یانگشن همکاری خود را آغاز کرد.

وی در ادامه گفت : با گذشت 5 سال از این همکاری با حمایت و تشویق گروه خودروسازی سایپا و مدیران توانمند سازه گستر، شرکت صنایع هیدورلیک ایران آمادگی خود را جهت تأمین جعبه فرمان هیدرولیک تحت لیسانس شرکت Mando کره جنوبی برای شرکت سایپا اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت صنایع هیدرولیک ایران اضافه کرد : با توجه به قراردادی که امروز میان شرکت صنایع هیدرولیک ایران و شرکت کره ای Mando منعقد شد، این طرح با سرمایه گذاری 5/3 میلیون یورو تا 2 ماه دیگر در شرکت سازه گستر سایپا در مشهد اجرایی شود.

شکورزاده زاده در پایان تصریح کرد: با تولید جعبه فرمان هیدرولیک خودرو در شبکه خدمات پس از فروش سایپا ، شرایط لازم برای تغییر فرمانهای معمولی خودرو پراید به فرمان هیدرولیک فراهم شده و از خروج معادل 15 میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد