اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید 20 هزار دستگاه پژو 207 آی در سال آینده

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ارایه محصولی جدید و توسعه سهم خود دربازار داخلی و خارجی پژو 207 آی را تولید و روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس میر جواد سلیمانی، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در کیفیت و محصول با بیان مطلب فوق گفت: پژو 207آی از موتور پرقدرت 1600 سی سی (110 اسب بخار معادل تیپ پنج) بهره برده وبا سطح تجهیزات فول آپشن با گیربکس های دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود.

وی تصریح کرد: مصرف سوخت پایین موتور TU5 در کنار قدرت موتور بالای آن از جمله مزایای این محصول است.

قائم مقام ایران خودرو خاطر نشان ساخت: این محصول علاوه بر ایران¬خودرو در کشورهایی که شریک تجاری پژو محسوب می¬شوند؛ از قبیل برزیل، آرژانتین، مالزی و چین تولید و عرضه می¬شود.

وی خاطر نشان ساخت: در طراحی خودروی 207 آی از آخرین تکنولوژی های روز استفاده شده است و به دلیل چالاکی،‌ قابلیت های دینامیکی‌بالا و قیمت مناسب، از محبوبیت ویژه ای در میان جوانان و خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است.

سلیمانی تاکید کرد : پژو 207 آی با توجه به نوع جاده¬های کشور، نوع سوخت موجود با شرایط آب و هوای مناطق مختلف ایران کاملاً همخوانی دارد .

قائم مقام ایران خودرو درکیفیت ومحصول برنامه تولید پژو 207 آی را برای سال آینده بین 15 تا 20 هزار دستگاه پیش بینی کرد .

وی مهمترین تجهیزات ایمنی پژو 207 آی را دارای ترمز ضد قفل ( ABS)،کیسه هوای ایمنی (Airbags) راننده و سرنشین ، سیتم ضد سرقت ایموبلایزر ،کمربندهای ایمنی 3 نقطه¬ای دارای مکانیزم پیش کشنده ، قابلیت تنظیم ارتفاع کمربندهای جلو ، بازشدن قفل¬ درب¬ها پس از تصادف (در صورت فعال شدن Airbag) و قابلیت قفل شدن اتوماتیک درها پس از حرکت دانست .

مهندس سلیمانی با اشاره به اینکه پژو 207 آی دارای استاندارد زیست محیطی یورو 3 است ، خاطر نشان ساخت : سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو، چراغ همراهی تا درب منزل در محیط تاریک و کم نور، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، قابلیت خواباندن صندلی عقب برای استفاده بیشتر از صندوق از جمله تجهیزات عملکردی این خودرو است .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ

آقایون می خواهند تا کی کلا سر مردم بگذارند اگر ۲۰۶ دیگر در فرانسه تولید نمی شود نباید در ایرانم تولید شود ۳۰۰ یورو می گویند ارز بری دارد تا ببینیم چند میلیون آقایان می خواهند سود کنند ۲۰۶ که ۱۳ میلیون هست ببینیم چقدر می خواهند روی ۳۰۰ دلار سود کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد