اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عرضه مینی بوس ایسوزو ژاپن با نام ایرانی سحر

کارشناس بازاریابی شرکت بهمن دیزل در ششمین نمایشگاه خودروی اصفهان هدف از حضور این شرکت در این نمایشگاه را معرفی تولیدات جدید به بازدیدکنندگان عنوان کرد و گفت : در حال حاضر مینی بوس ایسوزو ژاپن با نام ایرانی سحر در نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

مهندس رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، درباره علت حظور شرکت بهمن دیزل در این نمایشگاه گفت : حضور این شرکت در ششمین نمایشگاه خودرو در کشور در راستای تحقق سیاستهای بازاریابی و بازدید عموم مردم از محصولات تولیدی ای شرکت از نزدیک صورت گرفته تا بتوانند اطلاعات فنی مورد نیاز خود را به طور مستقیم از تولید کنندگان این شرکت دریافت نمایند یا به عبارتی حضور تولید کنندگان در خانه مصرف کننده از این طریق محسوس گردد.

این مقام مسئول عمده محصولات عرضه شده در نمایشگاه را کامیونت های 2/5 تن و 6 تن و کامیون 8 تن با کاربری های مسقف فلزی، بغل بازشو، آتش نشانی ، زباله کش ، کاربری حمل زباله اعلام کرد و افزود : استقبال از غرفه بهمن دیزل بسیار عالی بوده و انتظار می رود بازدید کنندگان زیادی از این غرفه دیدن کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ

ببخشید کجای نام سحر ایرانیست سحر یک نام عربی و یک کلمه عربی است . میترا آناهیتا پارمیس و هزاران نام ایرانی دیگر وای به حال ما که حتی نام های ایرانی را نمی دانیم و دم ار ایرانی بودن می زنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد