اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

گراند ویتارای با موتور پرقدرت و کم مصرف به بازار می آید

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تامین سلایق مختلف مشتریان خود، مدل جدید سوزوکی گراند ویتارا را با موتور پرقدرت، مصرف سوخت کم و تجهیزات ایمنی پیشرفته تولید و روانه بازار می کند.

مهندس میرجواد سلیمانی، قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در کیفیت و محصول با بیان این مطلب اظهار داشت: تولید انبوه سوزوکی گراند ویتارا با موتور 4/2 لیتر از اوایل اسفند ماه سال جاری در سایت ایران خودرو خراسان آغاز می شود.

وی از برنامه تولید پنج هزار دستگاه از این مدل خودرو درسال آینده خبر داد و افزود: شرکت ایران خودرو بنا بر تقاضای بازار، مدل جدیدی از سوزوکی گراند‌ویتارا با تجهیزات ایمنی، رفاهی و عملکردی بیشتر و کیفیت بالاترنسبت به گراند ویتارای فعلی را به بازار عرضه می کند.

سلیمانی خاطر نشان ساخت: کسب پنج ستاره کامل در تست تصادف از موسسه استاندارد EuroNCAP اروپا مهر تاییدی بر ایمنی کامل گراند‌ویتارا در تصادف های شدید است .

وی با اشاره به این که سوزوکی باموتور 4 /2 لیتر قادراست از دشوارترین شرایط و صعب العبورترین مسیرها به راحتی و با کمترین فشار عبور کند، تصریح کرد: میانگین مصرف سوخت این خودرو درسیکل ترکیبی 9/8 و 9/9 لیتردر هر100 کیلومتر به ترتیب برای گیربکس دستی و اتوماتیک است.

سلیمانی تاکید کرد: سوزوکی گراند ویتارا با موتور 4/2 لیتر دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 ومجهز به شش کیسه هوا ( مدل فول) ، سیستم چند رسانه ای، ماساژورو پشتی صندلی راننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد