اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رونمایی از خودروی الکتریکی در سناباد خودرو!!!

مدیر فروش سناباد خودرو از رونمایی خودرو الکتریکی با همکاری انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد و گفت: تولید خودروهای پاک از ابتدا تأسیس سناباد خودرو از اهداف این شرکت بوده و به همین منظور طراحی خودروی الکتریکی آپادانا با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد از اردیبهشت ماه سال گذشته در این شرکت آغاز شد.

مهندس قاسمی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : طراحی و ساخت اولیه قالبها و سایر اجزای فنی خودرو آپادانا ، متناسب با ظرفیت آن در این شرکت صورت گرفته و این خودرو با گیربکس دستی 5 دنده، 10 اسب بخار! قدرت دارد و با برق شهری به مدت 4 ساعت شارژ می شود و برد یک بار شارژ باتری آن حدود 35 کیلومتر! می باشد.

وی با اشاره به اینکه تیم خودروی الکتریکی آپادانا با حمایت مالی فنی سناباد خودرو با هجده نفر عضو در رشته های مهندسی مکانیک ، برق و متالوژی به مدت 9 ماه این خودرو را تولید نموده اند گفت : آپادانا درمسابقات خودروهای الکتریکی دانشجویان در بین 90 تیم شرکت کننده به مقام سیزدهم !!مسابقات رسید که با توجه به حضور تیمهای قدرتمند و با تجربه دراین مسابقات ، رتبه قانع کننده ای کسب نموده است.

مدیر فروش سناباد خودرو در پایان یادآور شد که سناباد خودرو در پی رفع نواقص موجود در خودروی الکتریکی آپادانا است و در آینده ای نزدیک به جمع تولید کنندگان خودروی پاک در جهان خواهد پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد