اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رونمایی از نمونه خودروهای سال 2025

نمونه ای از خودروهای سال دو هزار و بیست و پنج طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه بیبن الملل خبرخودرو ،این خودروی جدید که نمونه الگویی ان ساخته و به نمایش گذاشته شده است به تجهیزات و سامانه های بسیار پیشرفته ای مجهز است. این خودروی کوچک می تواند محیط پیرامونش را شناسایی کند. سامانه های ان با شناسایی انواع موانع، با رهگذران برخورد نمی کند. سامانه های تعبیه شده در داخل این خودرو، براحتی کار پارک کردن خودرو را انجام می دهند بدون انکه لازم باشد راننده کاری انجام بدهد.

عملا این خودرو از ضربه مصون است و نمی توان ان را خرد کرد. این خودرو به سامانه های پیشرفته موقعیت یاب بین المللی، جی پی اس، مجهز است و سامانه های فاصله یاب ان مانع از برخورد به خودروهای دیگر یا موانع جاده ای و انسانی می شود. تنها کاری که راننده در این خودروها انجام می دهد ان است که به صندلی اش تکیه بدهد و با فاصله خودرو را انگونه که می خواهد هدایت کند. این خودروها برای استفاده در سال دو هزار و بیست و پنج طراحی شده اند. شرکت خودروسازی جنرال موتورز امریکا به همراه یک شرکت چینی کار طراحی و ساخت این خودرو را برعهده دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.ariamobile.dxd.ir

سلام دوست عزیز از سایت شما دیدن کردم سایت خیلی جالبی دارید امید وارم که موفق باشی ضمنا دیدن از سایت کاربردی منم خالی از لطف نیست ضمنا خواستار تبادل لینک هستم لطفا جوابشو حتما به من بدید به امید موفقیت روز افزون برای همه دوستان عزیز خوش ذوق bye ta hiiiiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد