اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

برنامه های جدید آپکو برای تامین تجهیزات تندر90 سفارشی

شرکت خودرو های سفارشی ایران خودرو به منظور پاسخ گویی به سلایق مشتریان درسال جاری سه هزار دستگاه تندر90مجهز به کیت اسپرت را به بازار عرضه می کند .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، تاکنون این شرکت بیش از 800 دستگاه تندر90 کیت اسپرت به مشتریان عرضه کرده است .

نصب کیت اسپرت بدنه که شامل هفت قطعه است، نمای ظاهری تندر90 ظاهری اسپرت و زیبا تر از گذشته به خود می گیردو از مهمترین مزایای تغییرات به وجود آمده بر روی تندر 90 می توان به کاهش ضریب آیرودینامیک و افزایش پایداری خودرو در سرعت های بالا، کاهش مصرف سوخت و استفاده از قطعات استاندارد و تایید شده شرکت رنو فرانسه اشاره کرد .

دراین گزارش آمده است ، آپکو تنها نماینده یک خودروساز داخلی است که توانسته مجوز عرضه کیت اسپرت بدنه را از شرکت رنو دریافت کندو این قطعات تاکنون از شرکت رنو فرانسه دریافت می شد که در این میان این شرکت قصد دارد با استفاده از توان قطعه سازان داخلی این قطعات را تولید و با کیفیت قبلی نمونه های وارداتی تجهیز کند. این امر با توجه به برنامه مدون ایران خودرو برای تولید تندر90 صورت می گیرد . این درحالی است ، شرکتهای دیگری برای ارائه فیس لیفت تندر90 اقداماتی انجام داده اند ولی به نوعی همه آنها به علت عدم دریافت تاییدیه توسط شرکت رنو عملیاتی نشده است.

براساس این گزارش ، مجموعه اسپرت بدنه در کنار تامین برای تندر90 های تولیدی ایران خودرو، به صورت جداگانه نیز در نمایندگی های مجاز آپکو به فروش می رسد. شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو برنامه های متعددی برای سفارشی سازی سایر محصولات ایران خودرو دارد که بخشی از آنهانیز امسال عملیاتی خواهند شد.

گفتنی است، مجموعه کیت اسپرت بدنه بر روی بخشهای مختلف از جمله سپر عقب، سپر جلو، رکاب ها و درب صندوق عقب نصب می شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد