اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تیبا مهر ماه به خیابان ها می آید

مدیر فروش و بازاریابی سایپا از تولید 120 هزار دستگاه خودرو در سایت کاشان خبر داد و گفت : در حال حاضر دو خودروی سایپا 111و تیبا در سایت کاشان در حال تولید است به طوری که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری حدود 120 هزار دستگاه خودرو در این سایت تولید می شود.

فرامرز طاهری در گفت وگو با خبرنگار خبرخودرو، با اشاره به اینکه سایت کاشان بزرگترین کارخانه تولیدی در خاورمیانه است افزود : سایت کاشان از کارخانجات مجهزی است که امکان تولید خودرو های جدید با هزینه تولید بسیار پایین در آن فراهم بوده، کما اینکه جهت تولید انواع مختلف پراید نیز در این کارخانه مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه تعداد خودروی پیش فروش شده تیبا را حدود 10 هزار دستگاه عنوان کرد و افزود :از آنجا که شرکت سایپا ، همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان است تعدادی از خودروهای ثبت نام شده تیبا را با شرایط مناسب تبدیل نمود که تا کنون 2 هزار نفر در این طرح شرکت کردندبه طوری که با شرایط مناسب و با توافق و رضایت مشتریان این تبدیل انجام گرفت.

طاهری افزود : با تدابیری که اندیشیده شده ، خودروی تیبا ، مهر یا آبان ماه سال جاری به صورت انبوه وارد بازار خواهد شد و قیمت این خودرو با همان قیمتی است که قبلاً اعلام شده است .

وی علت تأخیر در عرضه تیبا را ، تأکید مدیریت سایپا بر ارائه با کیفیت این خودرو عنوان کرد و افزود : از آنجا که خودروی تیبا ، محصولی استراتژیک برای سایپا است و مدیریت گروه همواره بر ارائه بی نقص و با کیفیت این خودرو تأکید بسیاری داشتند ، به همین جهت اقدامات بسیاری در ارتباط با کیفیت این خودرو انجام گرفته و تعداد زیادی نیز تولید و عرضه گردید که هم اکنون در واحدهای مختلف کیفی در حال استفاده بوده تا چنانچه ایراد خاصی داشته باشد ، برطرف و خودروی تیبا با شرایط عالی و ویژه تحویل مشتریان شود.

توقف فروش فوری سایپا 111 به دنبال استقبال چشمگیر خریداران

وی در ادامه از عرضه 1300 دستگاه سایپا 111 در دو تیپ مختلف خبر داد و گفت : خوردوی سایپا 111 در سال جاری در دو تیپ ارائه گردید به طوری که، مدل قدیم آن حدود 1300 دستگاه تولید و عرضه شد و سایپا 111 جدید نیز در نمایشگاه ارومیه عرضه آن آغاز گردید .

وی افزود: سایپا 111 جدید تغییراتی را نسبت به 111 قدیم دارد به طوری که تریم داخلی آن تغییراتی یافته و پروژه X100 نیز بر روی آن اجرا و از نظر استانداردها نیز کل استاندارد های اجباری را پاس نموده است.

وی گفت: در حال حاضر بر روی خودروی سایپا 111 ترمز ABS نصب می باشد و تنها ایربگ نصب نگردیده که در آینده نزدیک این امکان نیز در این خودرو فراهم خواهد شد.

مدیر فروش و بازاریابی سایپا با اشاره به اینکه در حال حاضر خودروی سایپا 111 از بازار خوبی برخوردار است ، تصریح کرد : قیمت این خودرو تغییر چندانی با پراید هاچ بک نداشته و هم اکنون در حدود 8 میلیون و 800 هزار تومان است به طوری که از نظر قیمت با خودروهای هم کلاس خودش بسیار تفاوت دارد.

طاهری در خصوص میزان تولید سایپا 111 در سال جاری گفت: شرایط بازار میزان تولید این خودرو را تعیین می نماید ولی در برنامه است که این خودرو ، به میزانی تولید شود تا تقاضای بازار را پوشش دهد.

وی با اشاره به فروش فوری سایپا 111 افزود: تا به امروز فروش فوری سایپا 111 انجام می شد اما به دلیل استقبال بسیار زیاد از این خودرو ، از روز گذشته فروش فوری این خودرو متوقف گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد