اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

هند به بازار خوبی تبدیل خواهد شد

ویلفرید آلبور – مدیر شرکت خودروسازی مرسدس بنز هند – با اشاره به تصمیم این شرکت مبنی بر دستیابی به رشد دو رقمی در سال 2010 گفت : رشد فروش ما همچنان ادامه دارد و رونمایی مدل SLS AMG مسلماً بازتاب موفقیت آمیزی در بازار خودرو هند خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، هند هم اکنون به یکی از چند بازار خودرویی تبدیل شده است که در آن خودروی مرسدس – بنز SLS AMG مسلماً بازتاب موفقیت آمیزی در بازار خودروی هند خواهد داشت.

هند هم اکنون به یکی از چند بازار خودرویی تبدیل شده است که در آن خودروی مرسدس – بنز SLS AMG رونمایی شده اما نتوانسته بازده خوبی در زمینه فروش این دست خودروها داشته باشد.

آقای آلبور گفت: ما هنوز هدف مشخصی برای این خودرو در نظر نگرفته ایم ما در ماه ژوئن 10 سفارش برای تحویل این خودرو دریافت کرده ایم و ساخت همین ده مدل برای ما حداقل شش ماه به طول خواهد انجامید.

وی افزود : ما هنوز نتوانسته ایم خود را به میزان رشد بازارهای چین نزدیک کنیم ولی معتقدیم که هندوستان پتانسیل خوبی دارد و ظرف پنج تا ده سال آینده به یک بازار مستعد خودروهای لوکس تبدیل شود.

گفتنی است فروش مرسدس در نیمه اول سال جاری با 79 درصد افزایش به 2402 دستگاه رسید یکی از عوامل این رشد طراحی دوباره خودرو کلاس E و C می باشد که تأثیر بسزایی در فروش این کمپانی بزرگ خودروسازی داشته.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد