اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رونمایی کامیون باری FM11 در نمایشگاه خودرو مشهد

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات شرکت سایپادیزل از رونمایی کامیون جدید این شرکت همزمان با دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد خبر داد.

به گزارش خبر نگار خبر خودرو، امیر اسدی در گفتگویی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: کامیون باری ولوو FM11(4*2) که رونمایی آن با حضور دکتر ملک مدیریت عامل شرکت سایپادیزل در نمایشگاه خودرو مشهد صورت پذیرفت، دارای 6 سیلندر و 330 اسب بخار قدرت بوده و استاندارد آلایندگی آن EUROIII است.

وی گفت: این کامیون دارای سیستم ضد قفل ترمز(ABS) بوده و تمامی موارد رفاهی مدنظر راننده در آن رعایت شده است.

مدیر ارتباطات شرکت سایپادیزل در ادامه با اشاره به حضور گسترده این شرکت در دهمین نمایشگاه خودرو مشهد یادآور شد: سایپادیزل با 10 دستگاه انواع کامیون های کشنده ولوو FH480 و البرز، کامیون کمپرسی FM، کامیون باری رنو میدلام(2*6) و ولوو FM11(4*2)، کامیونت فوتون در دو کاربری امداد و حمل آرد گندم و میدی باس F33 به همراه سه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در استان خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور یافت.

اسدی اضافه کرد: استقبال کم نظیر از غرفه محصولات سایپادیزل به حدی بوده که در برخی دقایق باعث ازدحام در محل برگزاری نمایشگاه شده است.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی خودروساز و قطعه ساز از 13 مردادآغاز شده و تا روز یکشنبه 17 مردادماه ادامه دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد