اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

چه کسی ولوو چینی می خرد؟

ولوو سال ها با نام امنیت بالا و کیفیت جهانی کشور سوئد شناخته می شد .

به گزارش خبرخودرو، اما الان این برند متعلق به شرکت چینی جیلی است، آیا هنوز هم دارای همان اعتبار اولیه می باشد و خودروهای تولیدی آن در چین همان کیفیت سوئدی خود را دارند؟

جیلی تصمیمی دارد با تاسیس یک کارخانه جدید در جنوب غرب چین، خودروهای ولوو را تولید کند. همچنین ممکن است تاسیسات دیگری نیز برای تولید محصولات این برند در شانگهای احداث گردد.

اما چیزی که در این بین مشخص می شود این است که زمان زیادی برای تولید یک ولوو تمام چینی لازم نیست چرا که جیلی به تازگی قرارداد خرید ولوو از فورد را امضا کرده.

از سویی دیگر مدیریت جیلی عنوان کرده تصمیم دارد به نحوی هزینه های تولید ولوو را بکاهد و این یعنی کاهش کیفیت و عدم کسب استانداردهای اروپایی و آمریکایی.

در واقع با سابقه ای که از چین در تولید محصولات می شناسیم می توان پیش بینی کرد که کیفیت تولید فدای کمیت آن خواهد شد و شاید برند ولوو و دیگر مثل گذشته اعتباری جهانی خود را نداشته باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ق.ظ

ولو اول با ایران شراکت کرد وقتی ایران و دیگر کشور ها حرفی از لحاظ مدیریت و برنامه ریزی و ... نداشتند و مهم تر از همه پول و تکنولوژی به سراغ چینی ها رفت مثل بقیه شرکتها بنز فولوکس واگن تویوتا و... کارگر ارزان انرژی ارزان زمین ارزان ومهم تر از همه چیزی که در کشور های دیگر نیست اراده برای پیشرفت و چیزی که ما نداریم مدیریت درست . کشور ما همه موارد بالا را دارد جز اراده و مدیریت که مدیریت اصلی ترین است و چیزی است که همه چیز را بوجود می آورد . با نگاهی به اعراب می شود پی به مدیریت برد از بیابان خشک و بی آب و علف پردیس برین ساخته اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد