اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سمند میکرو هیبریدی تا 3 ماه دیگر به بازار عرضه می شود

رئیس اداره اطلاع رسانی ایران خودرو در خصوص حضور این شرکت در دهمین نمایشگاه صنعت ومحصولات ارائه شده ایران خودرو در این نمایشگاه گفت : ایران خودرو با ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی و نو آوریهای خود و عرضه چهار محصول ، حضور فعالی در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران داشته است .

مهندس مصریان در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : غرفه ایران خودرو در این نمایشگاه با مساحت 140 متر مربع با نمایش خودرو های سمند دیزلی ، سمند میکرو هیبریدی ، سورن

وی افزود : شرکتهای زیر مجموعه ایران خودرو شامل ایساکو ، ایپکو ومرکز تحقیقات ایران خودرو نیز در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور دارند .

رئیس اطلاع رسانی ایران خودرو تصریح کرد : در این نمایشگاه موتور ملی تنفس طبیعی ، موتور هیبرید ، کاربری های نانو تکنولوژی در صنعت ، فن اوری های تک و نمایش قطعات اصلی و تقلبی در غرفه ایران خودرو از جمله برنامه های ارئه شده توسط این شرکت در این نمایشگاه است .

وی با بیان اینکه سمند سورن LXیکی از محصولاتی است که توسط ایران خودرو در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است ، گفت : دیگر محصولاتی که در این نمایشگاه با ویژه گی های منحصر به فرد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند سورن LX، با موتور توربو شارژ EFC که از 16 سوپاپ و حجم آلایندگی یورو 4 برخوردار است مورد توجه ویژه بازدید کنندگان از غرفه ایران خودرو قرار گرفته است .

مصریان خاطر نشان ساخت : سمند میکرو هیبریدی محصولی دیگر از ایران خودرو است که با هدف کاهش مصرف سوخت بویژه در سیکل شهری ، که بر اساس سیکل اروپایی EDC 7 درصد و برای تهران بین 15 تا 20 درصد کاهش سوخت را به همراه دارد تا 3 ماه دیگر به بازار فروش عرضه خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه شرکت ایساکو ابتکار عمل جالبی داشته ، اضافه کرد : شرکت ایساکو با به نمایش گذاشتن قطعات تقلبی موجود در بازار اقدام به معرفی محصولات تقلبی به بازدیدکنندگان نموده است .

ایشان افزود : در این نمایشگاه موتور دیزل سمند که پیش بینی شده است تولید آن از سال 90 آغاز شود به نمایش گذاشته شده است که 120 اسب بخار قدرت ، مصرف سوخت آن در هر100 کیلومتر 5لیتر گازوئیل و اساتدارد آلایندگی آن نیز یورو 5 است . ضمن آنکه باید خاطر نشان کرد فن آوری موتور دیزل از پایه موتور EFC یا موتور ملی تولید شده در ایران خودرو ، بر اساس توانمندیهای متخصصان ایرانی است .

وی در پایان گفت : طبق ارزیابی های صورت گرفته ، تولید رانا با موتورهای EFC و TU5از شهریور ماه سا ل 90 در این شرکت آغاز خواهد شد .

ELXبا موتور توربو شارژ و سمند مجهز به سامانه مالتی فلکس و رانا با موتور ملی ، پذیرای علاقمندان است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد