اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

زنجیره تأمین، بخشی حیاتی در کارآیی رنو

هدف زنجیره تأمین، ارسال خودروها به هر مشتری، با رعایت استانداردهای کیفی رنو و در زمان معین و با بهترین قیمت می باشد. این زنجیره ترتیب دهنده حرکت قطعات از تأمین کنندگان به کارخانجات و حرکت خودروها از کارخانجات به نمایندگان فروش می باشد.

به گزارش خبرخودرو، این زنجیره همچنین در خدمت برنامه ریزی میزان تولید در کارخانجات و نیز بهینه سازی همخوانی میزان موجودی انبارها با تقاضای فروش می باشد

واحد زنجیره تأمین جهانی DSCM در سال 2008 با هدف بهینه سازی کارآیی گروه رنو پایه گذاری شد و جای واحد لجستیک را گرفت.

واحد زنجیره تأمین جهانی در دو سال گذشته موفق شده است میزان تأخیر در ارسال را تا 30% کاهش دهد.

خسارات ناشی از عملیات حمل و نقل به شکل چشمگیری کاهش یافته است و ایرادات ردیابی شده از سال 2008 تا 2010 به میزان 40% کاهش نشان می دهد.

واحد زنجیره تأمین همچنین کاهش های عمده ای را در هزینه ها ایجاد کرده است. هزینه نهایی زنجیره تأمین بین سال های 2006 و 2009 به میزان 9% کاهش داشته است. انتظار می رود هم افزایی های اتحاد رنو – نیسان در سال 2010 مبلغ 130 میلیون یورو برای رنو و نیسان صرفه جویی به همراه داشته باشد.

واحد زنجیره تأمین جهانی در دوره بحران جهانی اقتصادی، با تداوم در تجدید برنامه ریزی تولید در کارخانجات، میزان موجودی انبارها را به شدت کاهش داده است. به علاوه عملیات لجستیک – مربوط به عملیات حمل فیزیکی – از طریق اتحاد رنو – نیسان با شرکت نیسان ترکیب شده تا هم افزایی ها مورد شناسایی، دستیابی و اشتراک قرار گیرند.

زنجیره تأمین با گسترش روابط کاری خود با نیسان از طریق اتحاد رنو – نیسان، آمادگی خود را برای آینده همچنان حفظ می نماید.
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد