اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

واردات خودرو های دیزلی به کشور آزاد شد

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی از آزاد شدن ورود خودروهای دیزلی به کشور خبر داد وگفت: از مواردی که در بخش خودرو برای رعایت شاخصهای زیست محیطی باید رعایت شود استفاده از خودروهای دیزلی است که این خودروهادارای مزیتهای بسیاری از لحاظ کاهش آلایندگی ها است.

علی اصغر یوسف نژاد در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت: بنابراین طبق تصویب مجلس شورای اسلامی تولید انواع خودرو با سوخت دیزل و ورود آن به کشور با رعایت قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو واصلاح الگوی مصرف آزاد اعلام شد.

وی تصریح کرد:این قانون در سالهای گذشته نیز اجرا می شد ولی در قانون پنجم توسعه بر این امر تاکید شد و سازمانهای مربوطه مکلف به تولید و واردات این خودروها هستند.

وی افزود:خودروهای بنزینی در کنار خودروهای دیزلی جنبه های رقابتی ارائه خدمات را به مشتریان بهتر می توانند انجام دهند همچنین در داخل کشور تکنولوژی وشرایط مناسبی برای انجام وتولیدچنین خودروهایی وجود دارد.

یوسف نژاد در پایان گفت:استفاده از این خودروها نیاز به تاکید وپشتیبانی قانونی داشت وبه همین منظور مجلس با توجه به شرایط قانون ارتقاء کیفی خودرو دستگاهها را مکلف به تولید و ورود این خودروها کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد