اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران خودرو تمامی محصولات خود را با کنیستر عرضه می کند

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور رعایت استاندادرهای زیست محیطی و کاهش آلودگی هوا، تمامی محصولات خود را از ابتدای سال 88 تاکنون مجهزبه کنیستر روانه بازار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، کیوان وزیری مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد های خودرو گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: این شرکت با فراخوانی خودرو های که از انتهای سال 87 تا ابتدای سال 88 تولید شده بودرا به قطعه مذکور مجهز کرد.

وی افزود: این گروه صنعتی به جد در دوره های فنی، خودرو ها را از نظر قطعه کنیستر و کاتالیست کانورتور مورد ارزیابی دقیق قرار می دهد.

وزیری با اشاره به اینکه براساس مصوبه رسمی هیات دولت مبنی بر اینکه کلیه محصولات جدید درسال 89 باید با استاندارد یورو 3 به بازار عرضه شوند، گفت: محصولات جدید ایران خودرو در سال 89 با موفقیت آزمون استاندارد آلایندگی یورو 3 را گذرانده و براساس آن مجوز شماره گذاری از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی صادر شده است.

مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد های خودرو گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان ساخت: کاهش مصرف سوخت سرانه در سبد محصولات ایران خودرو از سال 88 تاکنون با استفاده از موتور های کم مصرف به 5. 2 لیتر رسیده است. به عبارت دیگر سرانه مصرف سوخت خودرو های تولیدی ایران خودرو از 3. 10 لیتر به 2. 7 لیتر کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: سوخت غیر استاندارد سبب افزایش مصرف بنزین و آلودگی هوا شده است و ساز مان های مسئول بهتر است به استاندارد کردن سوخت بپردازد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد