اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تاکسی های الکتریکی به خیابان های تهران می آیند

خودرو سواری الکتریکی تولید شده توسط متخصصان بخش خصوصی خودرو کشور و همکاری مرکز همکاری های ریاست جمهوری در نمایشگاه اتومبیل ژنو به نمایش در آمد که با استقبال قابل توجهیاز سوی بازدید کنندگان روبرو شد .

مهندس جمشید آرین اصل در گفتگو با خبر نگار خبر خودرو در این ارتباط گفت : این خودرو با هزینه بخش خصوصی تولید ودر نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش گذاشته شد که طبق نظر سنجی ها، عمده تفاوت این خودرو با خودروهای دیگر حاضر در نمایشگاه، جدید بودن محصول و ایده عنوان شد که توسط متخصصان ایرانی در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد .

وی تصریح کرد آنچه بیش از همه برای بازدید کنندگان این نمایشگاه جالب بود ، فعالیت ایران در تولید خودروهای دوستدار محیط زیست بود که بوضوح بازدید کنندگان آنرا عنوان می کردند .

آرین اصل با بیان اینکه متاسفانه با تبلیغات سوئی که در مورد ایران در اروپا صورت گرفته ، بازدید کنندگان از نمایشگاه اتومبیل ژنو انتظار حضور ایران با به همراه داشتن خودروئی با فن آوری روز دنیا در نمایشگاه را نداشتند ، گفت : حضور کلیدی ایران در ارتباط با خودرو سواری هیبریدی بخصوص ایستگاه شارژ هوشمند ،مورد توجه ویژه4 میلیون بازدید کننده قرار گرفت .

وی هدف از حضور ایران در نمایشگاه ژنو را معرفی کشورمان به عنوان کشوری دوستتدار محیط زیست در اروپا دانست و افزود : این خودرو الکتریکی ۳۰ تا۵۰ کیلومتر را با هر بار شارژ طی مسیر می کند ضمن آنکه سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت ارزیابی شده و مدل AE2 با سرعتی بالغ بر 200کیلومتر بر ساعت 300کیلومتر در ساعت با هر بار شارژ قابلیت حرکت دارد.

مجری تولید خودرو سواری هیبریدی از فعالیت این نوع خودرو به عنوان تاکسی در شهر تهران خبر داد وگفت : این نوع خودرو با همکاری بخش خصوصی و مرکز تحقیقات ایفور به زودی در کشور به تولید انبوه خواهد رسید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد