اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

4 خودروی وارداتی رنو به خیابان ها می آیند

مدیرعامل شرکت نگین خودرو از آغاز فعالیت رسمی 7 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات رنو در کشور خبرداد و گفت:همزمان با افتتاح نمایندگی رسمی محصولات وارداتی رنو در تهران ،7 نمایندگی فروش این شرکت به ترتیب در شهرهای مشهد،اصفهان،شیراز،شمال کشور، اهواز ومناطق آزاد کیش و قشم رسما شروع به فعالیت می نمایند.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو،احمد صانعی در مراسم افتتاح اولین نمایندگی محصولات وارداتی شرکت رنو در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: نمایندگی فروش محصولات وارداتی رنو با عرضه 4 محصول کولیوس،لاگونا،لتیتود و فلوئنس ازامروز رسما شروع به فعالیت می نماید و طی هفته های آینده خودرو اسکالا نیز به سبد محصولات رنو در ایران افزوده خواهد شد

وی تصریح کرد: امیدواریم با عرضه این محصولات ،جمع جدیدی از مشتریان را به متقاضیان فعلی محصولات رنو اضافه نمائیم.

وی همچنین درخصوص زمان عرضه و فروش این محصولات گفت: ظرف چند روز آینده فروش و پیش فروش این خودروها به متقاضیانی که درهفتمین نمایشگاه اصفهان و نمایشگاه فعلی شرکت نگین خودرو ثبت نام نمودند از طریق اس ام اس اعلام خواهد شد.

وی در ادامه مدت زمان گارانتی این خودروها را 3 حداقل سال با پیمایش 100 هزار کیلومترعنوان کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر اطلاع رسانی مناسبی در خصوص مدت زمان گارانتی خودروهای وارداتی و یا میزان پیمایش آنها به واردکنندگان ارائه نمی شود.

مدیر عامل شرکت نگین خودرو در ادامه در خصوص زمان تحویل این خودروها گفت: این موضوع بستگی به نوع خودروها دارد اما 4 خودروی اعلام شده پس از آمادگی ،به روز تحویل می شوند و سایر خودروها مثل اسکالا نیز با توجه به اینکه مراحل پایانی ثبت سفارش را می گذراند ،پس از کسب آخرین مجوزها ،ظرف 6 هفته آینده آماده تحویل خواهند شد.

صانعی اعلام قطعی قیمت این خودروها را به زمان فروش رسمی و اعلام از طریق جراید موکول کرد و اظهار داشت:رنج قیمتی این خودروها بسته به نوع خودرو ، از 42 تا 85 میلیون تومان است.

وی در ادامه از واردات دو خودروی RS و نوعی ون در سال 2012 میلادی خبر داد و افزود: تا پایان سال 2012 میلادی دو خودرو RS و ون ترافیک را به سبد محصولات رنو در ایران اضافه خواهیم کرد که خودروRS در حال طی مراحل نهایی توافقات بوده و ون ترافیک نیز پس اتمام مراحل واردات ،طی دو هفته آینده وارد مرحله ساخت و ورود به بازار ایران می شود.

وی درخصوص مشکل واردات مگان RS گفت: با توجه که مگان RS دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است برای واردات این خودرو با شرکت رنو در حال مذاکره می باشیم تا با کاهش قدرت احتراق بتوانیم این خودرو را با امکانات فعلی در داخل سازگار نماییم ،در کنار این موضوع تعهد داریم تا خدمات پس از فروش این خودرو را در ایران انجام دهیم منتهی برنامه شرکت برای واردات این خودرو پایان سال 2012 است که امیدواریم تا آن زمان مجموعه ابزارهای لازم برای پاسخ گویی به این خودرو فراهم شود.

وی در ادامه در خصوص مشکل واردات خودرو به ایران گفت: همواره ثبت سفارش و واردات خودرو به ایران بسیار سخت و از سویی غیر شفاف بوده اما هم اکنون با شفاف سازی رسانه ها و همیاری برخی از ارگانها این موضوع تاحدودی حل گردیده است .

وی همچنین در خصوص رقابت این خودروها با خودروهای کره ای و کسب سهم بازار این خودروها ،گفت:ما به دنبال بازار عمده ای نیستیم بلکه در نظر داریم طی برنامه ای 3 ، 4 ساله به اهداف مورد نظر در فروش دست یابیم که با توجه به تستها و آزمایش های بسیاری که بر روی این خودروها و در شرایط سخت و مناطق خاصی از کشور انجام داده ایم به نظر می رسد که شرایط و کیفیت آن برای بازار ایران از جهت سگمنت و رقبا مناسب باشد.

وی در ادامه در خصوص افزایش سبد محصولات شرکت رنو در ایران اظهار داشت:حداقل تا سه سال آینده برنامه افزایش محصول را نخواهیم داشت و پس از این زمان بر اساس نیاز خودروهایی را وارد خواهیم نمود چرا که معتقدیم لزوما افزایش سبد محصولات دلیل موفقیت یک واردکننده نیست.

در ادامه این نشست مدیر بازرگانی و فروش شرکت نگین خودرو،محصولات عرضه شده شرکت رنو را از خودروهای عرضه شده در اروپا ذکر کرد و گفت:خودروی لتیتود در سال 2011 وارد بازار شده و امسال نیز جزء خودرو رسمی جشنواره فیلم کن بوده است همچنین خودرو فلوئنس نیز مصرف سوخت بسیارکمی برخوردار است به طوری که هم اکنون ورژن الکتریکی این خودرو به جهت موتور و مصرف سوخت در فرانسه مورد توجه قرار گرفته است.

شهبازی بازار اصلی این خودروها را پس از اروپا ،کره وآسیا عنوان کرد و افزود:شرکت رنو همزمان با این کشورها درکشورهای آمریکای لاتین و روسیه نیز فعالیتش را شروع نموده است.




.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد