اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

با کیفیت ترین خودروها معرفی شدند

سازمان آلمانی ADAC(کلوب بزرگ خودرو در آلمان ) بهترین خودروها را از نظر کیفیت معرفی کرد.

به گزارش خبر خودرو،طبق آمار این کلوب که بزرگ ترین کلوب خودرو در اروپا محسوب می شود ، خودروهای آلمانی بهترین کیفیت را دارا هستند و فقط در بخش اتومبیل های مسابقه ای با چرخهای روباز این خودروسازان ژاپنی بودند که توانستند در رده اول قرار بگیرند.

طبق آماری که این کلوب ارائه داده است،خودروهای آلمانی کمترین نگرانی فنی را برای صاحبان آنها فراهم می کند . در پنج رده بندی 6 خودروی آلمانی جزء بهترین ها بودند.

بهترین خودروی قابل اعتماد از نظر این سازمان ،آئودی و بی ام و از نوع executive بودند. خودروی آئودی A5 نیز در رده خودروهای cars-classبهترین رتبه را از آن خود کرد و در این سری بی ام و مقام دوم را کسب کرد.

در رده بندی خودروهای کلاس طبقه متوسط به ترتیب خودروهای سری اول بی ام و و مرسدس کلاس c، مقام های اول ودوم را بدست آوردند.

اما خودروهای فرانسوی مانند پژو ،رنو سیتروئن نتوانستند جایگاه چشمگیری داشته باشند علاوه بر این خودروهای اپل و فورد نیز در انتهای جدول قرار گرفتند.

در بخش خودروهای کوچک نیز خودروهای آلمانی نتوانستند از خودروهای ژاپنی سبقت بگیرند. در این بخش کمترین مشکل فنی را خودروی Aygon تویوتا داشت ومقام دوم وسوم نیز به ترتیب از آن فیات و پژو 107 شد .

اما در آمارهای دیگری که توسط دیگر مراکز انجام شده است خودروهای ژاپنی برتراز خودروهای آلمانی هستند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد