اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

کامیونت گازوئیل سوز امیکو با نشان ایرانی رونمایی شد

مدیرعامل ارس خودرو دیزل گفت: ‌کامیونت امیکو در ابعاد تقریبی وانت بار و بمنظور تردد در جاده‌های کم عرض و روستایی ، همچنین حمل و نقل مویرگی درون شهری طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، ناصر اسفنجی در مراسم رونمایی از کامیونت امیکو افزود : امیکو قابلیت بارگیری تا سه تن بار را دارد و این کامیونت ضمن پاس کردن استانداردهای 54 گانه،‌ گواهینامه استانداردهای ایمنی و آلایندگی زیست محیطی ایران و اروپا را نیز کسب کرده است .

مدیرعامل ارس خودرو دیزل گفت: موتور امیکو از نوع موتورهای دیزلی با قدرت 90 اسب بخار است که در هر یکصد کیلومتر 9 تا 12 لیتر گازوئیل مصرف می کند، همچنین این خودرو به فرمان هیدرولیک ، ترمزهای هیدرولیک و ضد قفل (ABS) ، ترمز خفه‌کن اگزوز، صندلی قابل تنظیم مجهز شده است.

وی با اشاره به کیفیت محصولات هفتگانه ارس خودرو دیزل افزود: گارانتی محصولات این شرکت خودروساز با برند امیکو 200 هزار کیلومتر یا سه سال تعریف شده است .

وی همچنین به برنامه تولید کامیونت امیکو اشاره کرد و گفت: در مرحله اول که تا پایان امسال طول خواهد کشید روزانه تا 40 دستگاه از این خودرو تولید و روانه بازار می شود و در مرحله دوم که از ابتدای سال آینده اغاز می شود تولید ان با 75 درصد افزایش ، روزانه به 70 دستگاه افزایش خواهد یافت .

مدیر عامل ارس خودرو دیزل با بیان اینکه این شرکت خودروسازحدود 55 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور دارد افزود : گروه صنعتی امیکو توانسته است در مدت 22 سال فعالیت در عرصه خودروسازی کشور 20 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند .


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.allcar.blogfa.com

وبلاگ جالبی دارید اما اگر واسه خبر ها عکس هم بزارید بهتره مرسی.به وبلاگ ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد