اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودرو SUV اینفینیتی Ex۳۵ در خیابان های تهران

خودرو SUV اینفینیتی Ex۳۵ یکی از خودروهای شاسی‌بلند کمیابی‌است که اگر خوش‌شانس بوده باشید یکی دوبار چشمتان به دیدن این خودرو زیبا روشن شده‌است.

این خودرو که چند سال پیش جزو خودروهای پلاک موقت به حساب می‌آمد حالا به صورت معدود و البته به صورت شخصی وارد کشور شده‌است. البته حمید صافدل معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز از منتفی شدن واردات خودروهای موردی به کشور سخن گفته‌است و واردات خودرو را فقط برای افرادی که دارای کارت بازرگانی واردات هستند مجاز دانسته‌است. اینفینیتی EX۳۵ ساخت کمپانی نیسان است که تحت این نام اقدام به تولید خودروی SUV کرده است. می‌توان این غول زیبارو را پس از SUVهای بنز و بی.ام.و لوکس‌ترین و بهترین خودرو شاسی‌بلند موجود در جهان به شمار آورد. حتی ظاهر و طراحی این خودرو هم از دیگر شاسی‌بلند‌های موجود در جهان زیباتر است. خطوط دقیقی که در بدنه این خودرو به کار رفته است در کنار چراغ‌های کشیده و جذابش، ظاهری پرابهت به این خودرو بخشیده‌است.

البته پیش از این مدل دیگری از اینفینیتی تولید شده بود که ظاهری شبیه به سانتافه داشت اما طراحی EX۳۵ به کلی با آن تفاوت دارد. حتی آپشن‌های داخلی این خودرو هم پیشرفتی بزرگ داشته‌است و امکانات دیگری به آن اضافه شده‌است.

می‌توان رقیبان اصلی این خودرو را لکسوس RX۳۵۰، BMW x۶ و نیسان مورنو دانست. البته باید توجه داشت که طرح این خودرو به دلیل جدیدتر بودن، از این سه مدل خودرو بسیار جذاب‌تر است و از نظر امکانات و مشخصات هم برتری‌های بسیاری را نسبت به آنها دارد.

گفتنی‌است شاسی بلندهای اینفینیتی دارای ذاتی اسپورت هستند و طرحی همخوان با این ذات دارند.

حقیقتا می‌توان گفت که Ex۳۵ یک سروگردن از رقیبان خود بلندتر است، اما کاپوت کشیده، قوس زیاد ستون‌ها بخصوص ستون C و شیشه های باریک نسبت به جسه خودرو ، همه دست به دست هم داده‌اند تا این خصوصیت را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند.

همین برتری‌هاست که وقتی این خودرو کمیاب در تهران از کنار شما می‌گذرد نگاه شما را به خود جذب می‌کند. البته آرم این خودرو و همچنین اسم آن برای بسیاری از ایرانی‌ها هنوز آنچنان آشنا نیست زیرا به دلیل تعداد اندک واردات آن، شناخت کمی از آن در دسترس است.

یکی دیگر از دلایل جذابیت این خودرو، رنگ‌های متفاوتی‌است که این کمپانی برای این خودرو شاسی‌بلند در نظر گرفته‌است. این خودرو در رنگ‌های بژ متالیک، سنگی، مشکی براق به بازار عرضه شده‌است. داخل اتاق این خودرو به کلی چرم‌پوش است و تودوزی‌های چرم قهوه‌ای رنگ ظاهری لوکس به درون اتاق این خودرو بخشید‌ه‌است.

کلیدهای سیستم تهویه مطبوع، روشنایی داخل کابین، تنظیم نوع رانندگی، صفحه نمایشگر دوربین‌های مداربسته خودرو، سیستم صوتی پیشرفته BOSS شامل: ۱۱ بلندگو و ۲ ساب ووفر در سراسر

کابین و CD CHANGER شش خشابه با قابلیت خواندن فایل های MP۳، ساعت گرانقیمت آنالوگ با

مارک اینفینیتی از آپشن‌های داخلی این خودرو هستند که می‌تواند راحتی بسیاری را برای راننده و مسافران محیا کنند. این آپشن‌ها آنقدر به خوبی در داشبورد و کنار دنده ماشین چیده شده‌اند که ظاهری فرالوکسبه این خودرو می‌بخشد.

همچنین دکمه‌هایی که روی فرمان خودرو تعبیه شده‌اند به خوبی امکان کنترل بیشتر امکانات خودرو را به راننده می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد