اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اعلام قیمت تندر90 فیس‌لیفت سایپا

به گزارش ایسنا دلیل طراحی فیس‌لیفت تندر90 نظرسنجی صورت گرفته از خریداران این خودرو و نارضایتی آنها از ظاهر به‌ویژه طراحی بدنه عقب این خودرو بود؛ به این ترتیب پروژه تغییر ظاهر و طراحی جدید برای بدنه تندر90 در شرکت سایپا آغاز شد.

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، فیس‌لیفت جدید تندر90 از نظر آپشن‌های همراه تفاوتی با مدل E2 فعلی تندر90 نداشته و تغییرات اصلی تنها در بدنه این خودرو رخ داده و بیشترین تغییرات بدنه نیز در قسمت عقب این خودرو صورت گرفته است.

ظاهرا گروه خودروسازی سایپا تصمیم دارد فیس‌لیفت جدید تندر90 را در سطح قیمتی تندر مدل E2 تولیدی خود یعنی حدود 16 میلیون تومان وارد بازار کند.

در هر خودرو خارجی که با برند شرکت اصلی در ایران تولید می‌شود، موافقت شرکت تولیدکننده با ایجاد تغییرات در بدنه یا نیرو محرکه خودرو برای تولید انبوه آن لازم است که ظاهرا این کار در خصوص فیس لیفت تندر90 تولیدی پارس خودرو در مراحل نهایی قرار دارد.

طبق اطلاعات به دست آمده مراحل نهایی اخذ مجوز رنو در این زمینه در حال انجام بوده و این خودرو حداکثر تا پایان امسال وارد بازار خواهد شد.

ظاهرا ایران خودرو نیز یک مدل فیس‌لیفت تندر90 را تولید کرده و به دنبال کسب اجازه رنو برای تولید تندر تغییر شکل یافته تحت برند خودش است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد