اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پژو سیتروئن تولید مدل ۲۰۸ خود را آغاز کرد

گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه روز جمعه به طور رسمی آغاز تولید خودرو پژو ۲۰۸ خود را اعلام کرد.

این شرکت فرانسوی که با دشواری های زیادی در اروپا مواجه است ، امیدوار است این خودرو با اقبال گسترده ای به ویژه در اروپا مواجه شود . فیلیپ وارن که به همراه اریک بسون وزیر صنایع فرانسه برای مراسم آغاز تولید این خودرو در مرکز خودروسازی این شرکت در پواسی ( منطقه پاریس) آمده بود گفت:« خودرو پژو ۲۰۸ کار مهمی برای این گروه محسوب می شود.»

بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه امید زیادی به این نمونه جدید برای تحرک بخشیدن به فروش خود دارد. این خودرو از بهار آینده با نمونه ای «سه در» در نمایندگی های فروش عرضه خواهد شد و براساس قابلیت های خود ،بین دوازده هزار تا بیست هزار یورو فروخته خواهد شد . فیلیپ وارن گفت :«پژو سیتروئن امیدوار است پانصد و پنجاه هزار دستگاه از این خودرو را در سرتاسر جهان به فروش برساند که احتمالا چهارصد هزار دستگاه آن در اروپا به فروش خواهد رفت.» به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، شرکت پژو سیتروئن که دومین تولید کننده مهم خودرو در اروپا پس از شرکت فولوکس واگن است سال گذشته با کاهش یک و نیم درصدی فروش مواجه شد.

این شرکت سال گذشته توانست سه میلیون و پانصد هزار دستگاه خودرو به به فروش برساند. سقوط فروش خودرو در اروپا با شش درصد ، بسیار شدیدتر از میزان فروش شرکت پژو سیتروئن بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد