اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

معرفی باکیفیت‌ترین خودروهای جهان

مجله کانسامر ریپورتس در تازه‌ترین گزارش سالانه خود باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش تازه کانسامر ریپورتس سوبارو با کسب امتیاز 75 از نظر کیفیت در صدر رده‌بندی قرار گرفته است. این در حالی است که طی چهار سال گذشته همواره شرکت هوندا عنوان باکیفیت‌ترین خودرو را در این رده‌بندی به خود اختصاص داده بود. اما هوندا امسال رده‌ای بهتر از چهارم بدست نیاورده است.

همچنین در رده‌بندی باکیفیت‌ترین خودروهای جهان مزدا و کرایسلر شاهد بیشترین بهبود رتبه بودند. برخی از مدلهای جدید ساخت شرکت هوندا با مشکلات جدی فنی مواجه شدند و همین باعث شد تا رتبه این شرکت در بین خودروسازان باکیفیت کاهش یابد. بعد از سوبارو نیز دو شرکت مزدا و تویوتا قرار گرفتند.

نکته جالب اینجاست که در گزارش مجله آمریکایی کانسامر ریپورتس رده‌های اول تا پنجم خودروهای باکیفیت به خودروسازان ژاپنی تعلق گرفته است. گزارشهای سالانه کانسامر ریپورتس از اعتبار جهانی زیادی برخوردار بوده و تاثیرات زیادی در بازار خودرو دارد. همچنین شرکت خودروسازی فورد در این رده‌بندی رتبه‌ای بهتر از دهم را بدست نیاورد. فورد در رده‌بندی قبلی پنجم شده بود.

به گزارش رویترز، ولوو نیز در این رده‌بندی ششم شد که بهترین رده در بین خودروسازان اروپایی به شمار می‌رود. نیسان رده پنجم را به خود اختصاص داد و هیوندای و بی.ام.و نیز هر دو صاحب 63 امتیاز شدند. در حالی فولکس واگن حائز امتیاز 62 شد. مرسدس بنز و جنرال موتورز نیز به ترتیب 58 و 56 امتیاز گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد