اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

فراری بازار را شوکه کرد

فراری از F12  برلینتا ، سریع ترین و پر قدرت ترین محصول خود رونمایی کرد .

به گزارش خبر خودرو، فراری با رونمایی از F12  برلینتا ، سریع ترین و پر قدرت ترین محصول تاریخ این کشور را به بازار معرفی کرد . مدل F12 برلینتا از یک موتور V12 6.3 لیتری با قدرت 740 اسب بخار و گشتاورد بی نظیر 690 نیوتون متر برخوردار است.

این موتور با کلاچ دو گانه F1 عرضه می شود .

 به گفته شرکت فراری مصرف سوخت موتور این خودرو 30 % کاهش یافته است و انتشار دی اکسید کربن آن تنها 350 g/km  است . فراری F12  برلینتا قادر است تا ظرف مدت 3.1 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد و در 8.5 ثانیه به 200 کیلومتر در ساعت شتاب می گیرد . اگرچه فراری هنوز ماکزیمم سرعت این خودرو را اعلام نکرده است اما به نظر می رسد بیش از 320 کیلومتر در ساعت باشد .

از ویژگی های درونی این خودرو می توان به داش برد آن اشاره کرد که از جنس الیاف کربنی ساخته شده است و بر روی آن یک سرعت سنج نصب شده است .

علی رغم افزایش قدرت این خودرو ، وزن آن در مقایسه با مدل های دیگر مثل فیورانو 500 GTB ، 70 کیلوگرم کمتر است . F12 برلینتا فقط 1525 کیلوگرم وزن دارد.

همچنین در این خودرو ، فراری از جدیدترین تکنولوژی  ترمز های کربن – سرامیکی ( CCM3 ) و سیستم کنترل تعلیق ( SCM-E ) و ABS فوق العاده استفاده کرده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد