اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید خودروی برقی قابل رقابت با خودروهای بنزین سوز در ژاپن

ژاپن یک خودرو برقی را رونمایی کرد که از نظرصرفه اقتصادی، قیمت و مصرف سوخت قابل رقابت با خودروهای بنزین سوز است.

به گزارش خبرخودرو ،یک شرکت خودروسازی در ژاپن خودرویی عرضه کرده است که با ترکیب فناوریهای صنایع مختلف همه توجه ها را به خود جلب کرده است.

این خودرو که نامش سیم ویل اعلام شده است خودرویی الکتریکی در سطح جهانی است و اخیرا در توکیوی ژاپن تولید شده است.

این خودرو تنها با یک بار شارژ کردن سیصد وپنجاه کیلومتر طی می کند که نزدیک به یک و نیم برابر مسافتی است که خودروهای برقی موجود در بازار که به تولید انبوه رسیده اند، قادر به طی کردن آن هستند.

یکی از عوامل اصلی در بازدهی بالای این خودرو ، فناوری های پیشرفته و نوینی است که در چرخهای این خودرو به کار رفته است. موتوراین خودرو به طور مستقیم در داخل چرخهای آن کارگذاشته شده است و فناوری به کار رفته در آن به فناوری درون چرخی شهرت یافته است.

بهره وری در مصرف انرژی با به کارگیری این فناوری به شدت افزایش یافته است و درست به همین علت است که این خودرو می تواند مسیری بسیار بیشتر از خودروهای برقی موجود در بازار را طی کند.

نکته قابل توجه درباره این خودرو این است که شرکت سازنده آن به جای تولید مخفیانه و انحصاری آن با شمار زیادی از شرکت های فعال در زمینه خودروسازی همکاری و مشارکت کرده است و تولید این خودرو می تواند منجر به ایجاد جریانی جدید در خودروسازی شود.

خودروهای برقی به سرعت از نظر مصرف و قیمت در حال رسیدن به سطح قابل رقابت با خودروهای بنزین سوز هستند و تولید کنندگان خودروهای برقی با استفاده از فناوری و پیشرفت های گسترده ای که در زمینه الکترونیک صورت می گیرد در حال تولید خودروهای برقی رقابتی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد