اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مدنی از هیئت مدیره سایپا عزل شد

به گزارش فارس، بهرام زبرجد در رابطه با تغییر و تحولات رخ داده در هیئت مدیره سایپا اظهار داشت: طبق اختیاری که از هیئت مدیره سرمایه گذاری کارکنان گروه خودروسازی سایپا داشتم، عیسی حسین پناه را جانشین سعید مدنی در هیئت مدیره سایپا کردم.

وی ادامه داد: بنابراین حکم عزل سعید مدنی و معرفی حسین پناه قانونی بوده و ایشان از این به بعد عضو هیئت مدیره سایپا نیستند. این در حالی است که هیئت مدیره سایپا طی روزهای آینده در مورد مدیرعامل و ارکان هیئت مدیره تصمیم گیری و اعلام می کند.

زبرجد تاکید کرد: این حکم به تاریخ اول بهمن موجود بوده و اسناد مربوطه هم وجود دارد که در صورت لزوم آنها را منتشر می کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: با این اوصاف خبر مربوط به ادامه حضور مدنی در هیئت مدیره سایپا تکذیب می کنم.

زیرجد درباره اینکه گفته می‌شود این تغییرات پس لرزه تنش‌های اخیر در بازار خودرو و افزایش بیش از حد قیمت‌های مصوب خودرو است که باعث ایجاد شوک در بازار شده، گفت: هیچ فشار و بحثی از بیرون مطرح نبوده و صرفا" جهت سیاست گذاری و انجام برنامه ها تصمیم به تغییر نماینده کردیم.از سوی دیگر بسیاری از قیمت ها افزایش یافته و قرار نیست این موضوع متوجه مدیران باشد.

وی در مورد دلیل تغییر مدنی و معرفی حسین پناه هم گفت: این تصمیم ناشی از آن است که ما دو نماینده در هیئت مدیره سایپا داریم که باید با هم هماهنگ باشند. نفر جدید یعنی حسین پناه هم باید دو خصیصه اصلی داشته باشد. اول هماهنگی با دیگر نماینده سرمایه گذاری کارکنان سایپا در هیئت مدیره سایپا و دوم کمک به حل مشکلات موجود در حوزه منابع مالی که بزرگترین نقص شرکت‌های خودرویی هست.

زبرجد تاکید کرد: حسین پناه با توجه به سابقه و تخصص مثبتی که در حوزه تامین مالی دارد می تواند به حل یکی از بزرگترین نقایص گروه سایپا یعنی تامین منابع مالی کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری کارکنان سایپا دارای 27 هزار سهامدار است که همگی از کارگران و کارکنان گروه سایپا هستند، ادامه داد: ما نماینده سهامدارانی هستیم که همگی از کارکنان و سهامداران سایپا هستند. بنابراین اقدامات انجام شده نه شایبه سیاسی و گروهی بلکه با هدف حفظ منافع سهامداران و کارکنان گروه سایپا رخ داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد