اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خط تولید محصول جدید گروه بهمن راه اندازی شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل گروه بهمن ، سفیر چین در ایران و جمعی از معاونین و مدیران شرکتهای خودروساز، خط تولید محصول جدید گروه بهمن با نام آسا( Besturn B50) افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، در این مراسم مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به محدودیت های اخیر صنعت خودرو در تحویل و توزیع گفت : راه اندازی خط تولید محصول جدید گروه بهمن قطعا گام مثبتی در جهت فراهم سازی شرایط بهتر در صنعت خودرو کشور خواهد بود.

محمد رضا سروش افزود : قطعا سرمایه گذاری ها ، فرصت ها و موقعیت هایی که صنعت خودرو ایران تا کنون کسب نموده در صورت برخورد نامناسب با تند بادی از بین خواهد رفت بنابراین در شرایط کنونی حفظ زحماتی زیادی که در طی این سالها برای صنعت خودرو صورت گرفته مستلزم تدبیر بیشتر در سطح ملی و بنگاهی است.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل شرکت بهمن موتور و همکارانش در راه اندازی خط تولید محصول جدید آسا گفت : آغاز خط تولید این محصول در سال تولید ملی ، حاصل تلاش جدی همکاران ما در شرکت بهمن موتور است .

وی تصریح کرد : خوشبختانه گروه بهمن با تلاش و برنامه ریزی در سال جاری موفق گردید علی رغم کاهش 50 درصدی تولید خودرو در کشور، با میزان کمتری از کاهش تولید و حدود 30 درصد تولید خود را ادامه دهد که جای تقدیر دارد.

وی همچنین به رضایتمندی بالای مشتریان محصولات گروه بهمن و کسب عنوان خودروساز سبز توسط این گروه اشاره کرد و گفت : گروه بهمن با استراتژی که در ارائه محصولات کیفی و متناسب با استانداردها داشته همواره در کسب رضایتمندی مشتریان پیشرو بوده است به طوری که در سال 78 عنوان خودروساز سبز را کسب نمود.

وی افزود : در خصوص خدمات پس از فروش نیز همکاران ما در شرکت مزدا یدک تا کنون زحمات زیادی را متحمل شدند به طوری که تا کنون این شرکت رنکینگ خوبی در ارائه خدمات و سرویس دهی به مشتریان کسب نموده است.

وی تاکید کرد : همچنین گروه بهمن تاکنون در ارتباط با سهامداران ، مشتریان و بانک ها تعاملات خوبی را داشته است به طوری که موفق شده در مقابل تعهداتش با سهامداران به خوبی عمل نماید.

وی گفت : گروه بهمن همچنین علی رغم اینکه 44 درصد افزایش سرمایه داشته است اما هم اکنون شاخص قیمت سهم شرکت با قیمت های قبل برابری می کند.

وی تصریح کرد : همچنین در سال جاری علی رغم محدودیت ها بازار بورس و مشکلاتی که صنعت خودرو با آن روبرو بوده، قیمت هر سهم گروه بهمن قیمت بالا و قابل قبولی بوده است.

سروش همچنین از کسب عنوان برترین شرکت بهره ور در صنعت خودرو طی هفته اخیر توسط گروه بهمن خبر داد و اظهار داشت : همچنین در سالی که با نام تولید ملی نامگذاری شده است گروه بهمن در راستای تعمیق ساخت داخل اقدامات موثر و خوبی توسط دو شرکت بهمن موتور و بهمن دیزل صورت گرفته است که امید است با این روش ارزش افزوده بیشتری در کشور ایجاد شود و منجر به کاهش قیمت محصولات گروه بهمن نیز شود.

وی گفت : همچنین گروه بهمن در راستای عرضه محصولاتی جدید با تعمیق ساخت داخل شرکت بهمن دیزل در حال نمونه سازی و تولید کامیونت جدیدی است که به امید خدا تا مهر ماه سال 92 به خط تولید شرکت اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد : البته تلاش شده که این محصول با توجه به امکانات کشور و بر اساس ویژ گی های کامیونت NPRایسوزو تولید شود که با با توجه به افزایش نرخ ین و محدودیت های که تامین خارجی وجود داشت منجر به افزایش قیمت ها شده اما این محصول را با قیمت کمتری عرضه خواهیم نمود.

وی گفت : همچنین شرکت در راستای عرضه محصولات کیفی گروه بهمن از سال گذشته همکاری مشترکی را با شرکت FAW آغاز نموده است به طوری که در این راستا خط تولید کامیون J6 در تبریز راه اندازی گردید و امروز شاهد راه اندازی خط تولید دومین محصول این شرکت تحت نام آسا هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد