اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

کرواسی یک خودروی برقی تولید کرد

یک شرکت در کرواسی خودروی برقی تولید کرد.

به گزارش خبر خودرو، شرکت مهندسی « داکینگ» کرواسی طرح هایی را برای آغاز تولید سریالی خودروهای برقی کوچک اعلام کرد. این خودروی برقی که نخستین مدل آن تولید شده دارای سه صندلی است.

مدیران شرکت می گویند مردمی که سفرهای درون شهری انجام می دهند این خودروی برقی را خودرویی مناسب ، کم هزینه و سازگار با محیط زیست خواهند یافت. مسئولان این شرکت امیدوارند که پیشتاز تولید نسل بعدی خودروهای برقی باشند.

این خودروی جدید« لوکس» نام دارد . پیش تر این شرکت در زمینه ساخت سیستم های روباتیک مین روبی فعالیت می کرد.

ویوکسلاو مایتیچ رئیس این شرکت خودروسازی گفت: « ما ماشین آلات برقی طراحی کردیم که در شرایط بسیار سخت در معادن پلاتینیوم و کروم در آفریقای جنوبی مورد استفاده قرار گرفتند، ما برای چنین ماشین آلاتی دستگاههای کنترل کننده ، الکتروموتورها، سیستم های کنترل باتری و غیره را تولید کردیم. این کار اصلی ما بود که ما در مورد آن تجربه داشتیم . ما از این تجربه برای تولید نخستین خودروی برقی در کشور استفاده کردیم.

وی افزود: این خودرو از نوعی آلومینیوم سخت تشکیل شده است. بدنه خودرو متشکل از فیبرهای کربنی و ماده ای به نام کِولار است که یک نوع ماده سخت ترکیبی محسوب می شود.در داخل این خودرو هم امکاناتی وجود دارد که رضایت مسافران درون شهری را جلب می کند.

وی افزود: این خودرو برای فعالیت شهری ساخته شده است تا مردم بتوانند از عهده خرید آن برآیند و در حمل و نقل شهری از آن استفاده کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد