اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

الماس کدر منصوری در ژنو خودنمایی کرد

  

مالکیت لامبورگینی آوانتادور را تجربه کرده اید اما هنوز احساس می کنید این خودرو به کمال مطلق خود نرسیده، الماس سیاه منصوری را امتحان کنید.                                    

به گزارش تهران الف، در نمایشگاه ژنو سال گذشته شاهد حضور آوانتادور با رنگ نارنجی بودیم اما امسال منصوری ما را به دیدن محصول سراسر فیبرکربنی Carbonado دعوت کرده است . در واقع فلسفه نام گذاری این خودرو نیز همین استفاده بی محابا از فیبرکربن در اکثر قطعات محصول ارائه شده، می باشد.

همیشه بعد از شنیدن خبر تولید محصول جدید منصوری منتظر مواجه شدن با تغییرات اساسی در ظاهر خودرو هستیم، به همین خاطر منتظر تفاوت عملکرد بین Carbonado و آوانتادور نبودیم ، اما این خودرو به ما فهماند که منصوری خود را برای هر نوع تغییری آزاد می داند . شاهد این مدعا افزایش قدرت موتور6.5 لیتری V12 لامبورگینی است که منصوری با تنظیم "دو توربو شارژر و شاتون، پیستون، یاتاقان، سر سیلندر و میل لنگ "برای آن موفق به افزایش قدرت700 اسب بخاری به 920 اسب بخار شده است. Carbonado با شتاب 0 تا 100 ، 2.6 ثانیه ای به سرعتی بالاتر از 380 کیلومتر بر ساعت می رسد .

علاوه بر تغییرات یاده شده، شاهد طراحی مجدد ورودی تهویه هوا ، افزایش 40 و 50 میلیمتری قوس چرخ های جلو و عقب ، دیفیوزرهای جدید اسپویلر عقب و فن آوری های جدید از جمله چراغ های LED جلو در این محصول جدید هستیم. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد