اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جشن ابرخودروها در ژنو

نمایشگاه ژنو امسال را به حق می توان جشن ابرخودروها دانست.

به گزارش تهران الف، نمایشگاه ژنو امسال را به حق می توان جشن ابرخودروها دانست. درکنار حضور ستاره هایی همچون فراری ، لامبورگینی Veneno و مک لارن P1 می توان محصولات پر زرق و برق دیگری نیز از میان روداسترها گرفته تا ماشین های مسابقه در ژنو 2013 پیدا کرد.

در میان این محصولات می توان به نام های زیر اشاره کرد:

Disco Volante:

روح احضار شده آلفارومئو C52در قالب این خودرو حلول کرده است. دیسکو وولانته با شاسی مدرن 8C Competizone و موتور V8 4.7 لیتری توان تولید 450 اسب بخار نیرو را دارد.

سرجیو:


پاینین فارینا در بزرگداشت مدیر کهنه کار شرکت ، سرجیو پاینین فارینا، که سال گذشته بدرود حیات گفت این خودرو را تولید کرده است . اسکلت خودرو که تنها 6 ماه طول کشید تا به نقطه کنونی برسد، از فراری 458 اسپایدر وام گرفته شده و با رینگ های طلایی و دریچه های هوای دایره ای بزرگ موتور حس دیدار اسکودریای 1970 را القا می کند.

Venator B6 :
با نگاهی با آینده، اسکایپر خودرو مفهومی Venator B6 را عرضه کرده است . محصول مذکور خودوریی با دو صندلی، سایبان شیشه ای، ساختار فولادی ضد زنگ و توان 375 اسب بخار است . نام این خودرو در لاتین به معنای شکارچی است و برای یادآوری هواپیماهای جنگنده اسکایپر در جنگ جهانی اول انتخاب شده است.
X-Bow GT :
شرکت KTM اتریشی نمونه متمایزی از قابلیت های اسپرت را به نمایش گذاشته است. این موتور 2 لیتری 4 سیلندر که نیرویی معادل 281 اسب بخار تولید می کند یک خودرو مسابقه سرباز اما بدون نیاز به پوشیدن کلاه ایمنی است. این خودرو با ظاهر حشره وارش یک شیشه جلو بزرگ و یک سیستم تعلیق اسپرت دارد.  
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد