اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

دنا با قیمت تقریبی 35 میلیون تومان، تابستان به بازار می آید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از عرضه خودرو جدید دنا به بازار با قیمت تقریبی 35 میلیون تومان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،نجم الدین با اشاره به اهداف شرکت در سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی"، اظهار داشت: توسعه اقتصادی از جمله اهداف مهمی بوده که این شرکت از سال گذشته برای تحقق آن تمرین داشته است.
وی ادامه داد: در سال 91 سعی داشتیم بدون وابستگی به شرکت های خارجی همچون پژو، تولید خود را تقویت کنیم و در این امر نیز موفق عمل کردیم.
نجم الدین تصریح کرد: همچنین در این سال، گروه ایران خودرو به طور تقریبی از ارز نفتی استفاده نکرده و ارز حاصل از صادرات محصول جایگزین آن شد.
وی افزود: در سال 91، میزان صادرات این شرکت 105 درصد افزایش یافت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برنامه های این شرکت در سال جدید، اظهار داشت: در ادامه مسیر خودکفایی و عدم وابستگی به ارز نفتی و همچنین تولید صادرات محور، تولید انبوه خودروی جدید دنا در دستور کار این شرکت قرار دارد.
نجم الدین ادامه داد: در همین راستا، تولید انبوه و تجاری سازی این خودروی لوکس در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خردادماه انجام می گیرد.
وی افزود: همچنین خودروی لوکس دنا که مجهز به تمام تجهیزات رفاهی و استانداردهای ایمنی و آلایندگی است، در تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: قیمت نهایی خودروی دنا با توجه به نوسانات قیمتی نهاده های تولید هنوز مشخص نیست، اما با توجه به شرایط فعلی و نرخ انواع خودرو، قیمت این محصول 25 میلیون تومان تخمین زده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد