اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نمایشگاه اتومکانیکا استانبول2013 افتتاح شد

نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا استانبول روز پنجشنبه با شرکت 38 کشور از جمله 26 شرکت صنعتی از جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی ˈتویاپˈ این شهر افتتاح شد.
نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا استانبول هر دو سال یکبار برگزار می شود و از نمایشگاههای خودرویی شاخص ترکیه بشمار می رود. در دوره گذشته نیز نزدیک به 40 کشور در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که افزون بر 36 هزار نفر از 100 کشور از دست اندرکاران صنعت خودروسازی داخلی و خارجی از آن بازدید کردند. شمار شرکتهای حاضر در نمایشگاه سال گذشته بیش از 1080 شرکت بود.
این نمایشگاه در مساحتی به وسعت 24 هزار و 799 متر مربع دایر شده و 887 شرکت ترکیه ای و خارجی تولیدات صنعتی و خدمات فنی خودرا به معرض نمایش گذاشته اند.
منابع شرکت برگزار کننده نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای استانبول عنوان کردند که شرکتهای ایرانی حضور فعالی در این نمایشگاه دارند و غرفه های مهمی را بخود اختصاص داده اند تا کالا و خدمات خودرا به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه تا روز یکشنبه دایر خواهد بود.
شرکتهای مختلف از ایران خودرو، سایپا، البرز، اطلس پمپ، صنعت اتمسفر، قطعه ساز درخشان، شرکت کنترل گازی اکباتان، بلبرینگ ایران، و شرکتهای فعال در صنعت شیشه سازی خودرو، از جمله شرکتهای ایرانی هستند که در این نمایشگاه مشارکت دارند.
همزمان نمایشگاه بین المللی دیگری با عنوان ˈپترولیوم استانبولˈ نیز در کنار نمایشگاه بین المللی اتوموکانیا استانبول افتتاح شد که در آن فناوریها و تجیهزات صنایع نفت و گاز و روغن های موتور و تجهیزات پالایشگاهی به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه نیز که از مهمترین نمایشگاههای تخصصی در منطقه اروسیا محسوب می شود در زمینی به وسعت هفت هزار متر مربع دایر شده است. در سال گذشته 180 شرکت داخلی و خارجی در آن حضور داشنتند و بیش از 36 هزار بازدید کننده حرفه ای از این نمایشگاه بازدید کردند.
این نمایشگاه همچین هماورد کننده دست اندرکاران و کارشناسان صنایع خودروسازی و صنایع جنبی و خدمات فروش و پس از فروش خودرو است که در نوع خود در اروپا مقام اول را دارد و در سال گذشته بیش از یک هزار کارشناس و مسوول رشته های مختلف صنعتی و خدماتی از آن دیدن کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد