اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سه محصول جدید رنو - آریا دیزل رونمایی شد

شرکت آریا دیزل طی برگزاری مراسمی سه محصول جدید خود را معرفی و رونمایی کرد .

برخی ویژگی های این سه محصول در ذیل اشاره شده است:

کشنده رنو پریمیوم 460 (4x2) یورو 5

این محصول نخستین خودرو تجاری عرضه شده در کشور با استاندارد آلایندگی یورو 5 و کاملاً منطبق بر استانداردهای روز اروپا است. یک کشنده مدرن اروپایی با پیشرانه پرقدرت و کم مصرف 460 اسبی، آلایندگی فوق العاده کم و بهره گیری از جعبه دنده اتوماتیک هوشمند به همراه تجهیزات ایمنی و رفاهی کامل.

اگرچه پریمیوم 460از نظر ظاهر شبیه به مدل 440 یورو 3 است که تا پیش از این از سوی آریا دیزل در کشور عرضه می شد اما از نظر ویژگی های فنی کاملاً نسبت به آن ارتقاء یافته است .

کشنده سی اند سی U480 یورو 4

این کشنده با دارا بودن ویژگی هایی همچون جعبه دنده هوشمند، 480 اسب بخار قدرت، سامانه تعلیق بادی در محور عقب و کابین با طراحی اروپایی کاملاً متفاوت و متمایزاز محصولات چینی حاضر در بازار کشورمان بوده و هدف آریا دیزل از عرضه آن پر نمودن خلا میان محصولات چینی و اروپایی موجود در کشور است.

کشنده سی اند سی U380 یورو 4

سومین محصول معرفی شده با ویژگی های فنی در سطح محصولات چینی حاضر در کشور و البته ویژگی های متفاوتی همچون استاندارد آلایندگی یورو 4 با هدف دستیابی به قیمتی در سطح محصولات چینی موجود در کشور عرضه شده است تا بدین شکل امکان دستیابی مشتریان در سطوح پایین تر بازار نیز به محصولی به روز و دارای ویژگیهای استاندارد فراهم شود. این کشنده با پیشرانه 380 اسبی خود از جعبه دنده دستی و تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسب بهره می برد.

محصول ویژه

همچنین در حاشیه این مراسم ماشین دو نفره تفریحی X که طراحی آن کاملاً توسط مهندسین آریا دیزل انجام شده رونمایی شد. مهندسان این شرکت با استفاده از قطعات ماشین های دیگر ولی با شاسی طراحی خودشان و ساخت قطعات فلزی دیگر در تراشکاری ، این ماشین جالب را که اولین ماشین موتور عقب ساخت ایران است و با شتاب صفر تا یکصد کیلومتر در کمتر از 6 ثانیه را عرضه کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد