اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

انتشار جزئیات لامبورگینی اونتادور ارتقاءیافته

کارشناسان تیونینگ خودرو در شرکت فورشتاینز اولین جزئیات مربوط به طرح آتی ارتقاءلامبورگینی را اعلام کردند.

به گزارش خبرخودرو ، لامبورگینی اونتادور بدون شک یکی از جذاب ترین ابر خودروهای حال حاضر جهان است . اما حتی اگر چه این خودرو کامل به نظر می رسد ، برخی به دنبال بهبود آن و شخصی سازی ظاهری و عملکرش هستند .

فورشتاینز برای آن دسته از افراد دست به کار شده است و برنامه ارتقاء جدیدی را برای این ابر خودرو ایتالیایی مهیا نموده است .

طبق اعلام شرکت تیونینگ ، اونتادور ساخت این شرکت با نام اونتادور V شناخته می شود و به امکانات جالبی مجهز می گردد .

این شرکت دربیانیه ای رسمی گفت : به محض اتمام مدل سازی سه بعدی ، کار تولید کامپیوتری قطعات بر مبنای مدل مفهومی را آغاز می کنیم ، سپس نتیجه حاصل از سه بعدی سازی قطعات را برای درک بهتر هدف در اختیار تیم کارشناسان قرار می دهیم .

ما همواره در همه مراحل طراحی به دنبال کمال بوده ایم و این امر قبل از شروع عملیات نهایی ساخت به اوج می رسد . این حاکی از هدف گذاری دقیق محصول نهایی است .  

خودروی لامبورگینی اونتادور V دارای تجهیزات از جنس الیاف کربن نظیر توزیع کننده جریان باد ، لبه های کناری و باله های تیغه ای شکل است . همچنین این خودرو به رینگ های 20 و 21 اینچی آلمینیومی یک تکه مجهز شده است . در حال حاضر جزئیات اندکی درباره این خودرو دردسترس است ولی گمان می رود که هفته بعد شاهد معرفی جزئیات بیشتر باشیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد