اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

معرفی بنتلی کانتیننتال GT ارتقاء یافته توسط فورشتاینز

کارشناسان تیونینگ خودرو در شرکت فورشتاینز از آخرین دستاوردشان ، بسته ارتقایی بنتلی کانتیننتال GT پرده برداری کردند.

به گزارش خبرخودرو، بنتلی کانتیننتال GT به روز رسانی شده و به کمک سپر جلو از جنس الیاف کربنی اش که قابلیت کاهش درجه حرارت موتور را دارد ظاهری تهاجمی تر پیدا کرده است . این خودرو به باله های کناری از جنس الیاف کربنی ، سپر عقب با خروجی های هوای جدید و سامانه یکپارچه توزیع جریان هوا مجهز شده است . مشتریان آتی این بسته می توانند یکی از رینگ های 20، 21 و 22 اینچی را برای خودرویشان سفارش دهند .

این شرکت تیونر در بیانیه ای رسمی گفت: آخرین برنامه ارتقایی بنتلی کانتیننتال GT توسط فورشتاینز تنها در چهار چوب هنر تشریح می شود. طراحان و مهندسین ما با وسواس هرچه بیشتر برای ارتقاء عملکرد این کوپه اسپرت در عین حفظ سبک طراحی آن تلاش کرده اند.

در حال حاضر جزئیات تکمیلی محدودی درباره بسته ارتقایی بنتلی کانتیننتال GT ساخت فورشتاینز در دسترس می باشد . اما بایستی یادآوری کرد که نسخه استاندارد این خودرو دارای یک موتور W12 به توان 567 اسب بخار و بیشنه گشتاور 699 نیوتون متر است .

بنتلی کانتیننتال GT قادر است ظرف مدت 4.4 ثانیه سرعت خود را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند و بعد از آن به بیشینه سرعت 319 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. میزان مصرف سوخت این خودرو در شهر و جاده به ترتیب 19.37 لیتر در هر صدکیلومتر می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد