اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

بی ام و گربه ای به بازار می آید

اخیرا تصاویری از بی ام و کت (Cat) فاش شده است که این خودرو را در حال آزمون جاده ای در نوبورگرینگ نشان می دهند. کت به صورت پنج سرنشینه تولید شده و در نیمه اول سال 2014 به فروش خواهد رسید.

به گزارش خبر خودرو، در ابتدا به نظر می رسید، عنوان این خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد، بی ام و سری 1 GT باشد. البته بی ام و تایید کرده است که این خودرو، مدلی از خانواده سری 2 خواهد بود، اما هنوز تایید نشده که نشان سری 2 GT را خواهد داشت یا خیر.  

اولین مدل سری 2، کوپه خواهد بود که ژانویه سال آینده به همراه سری 4 کانورتیبل، در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی خواهد شد.

در هر صورت، این بی ام و جدید، اولین مدل این خودروسازی خواهد بود که سیستم انتقال قدرت به چرخ های جلو را دارد که ماه نوامبر در مینی جدید دیده خواهد شد.

"کت" در ابتدا به صورت پنج سرنشینه و در اواخر سال 2014 به صورت هفت سرنشینه تولید خواهد شد. مدل پنج سرنشینه این خودرو، رقیب مرسدس کلاس B خواهد بود اما هفت سرنشینه آن فعلا مخالف مشخصی ندارد. البته آئودی اعلام کرده است که قصد دارد نسخه چند منظوره ای از A3 تولید کند.

نسخه هفت سرنشینه این خودرو برای دسترسی آسان تر به ردیف سوم صندلی ها، درهای عقب بزرگ تری خواهد داشت.

برای این خودرو، موتورهای بنزینی و دیزلی توربوشارژ سه سیلندر 1.5 لیتری جدید بی ام و در نظر گرفته شده است و انتظار می رود نسخه ای از سیستم هیبریدی که برای مدل کانسپت این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس استفاده شده بود، نیز موجود باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد