اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تصاویر نیسان دوالیس مدل 2014 فاش شد

تصاویر نسل بعدی شاسی بلند کامپکت نیسان دوالیس در حال آزمون جاده ای فاش شد.

به گزارش خبرخودرو، دوالیس اولین بار در سال 2007 رونمایی و در سال 2010 به روز شد. در استرالیا، دوالیس دومین خودروی پرفروش در گروه شاسی بلندهای کوچک است و تنها از هیوندای ix35 عقب مانده است.

پوشش ضخیم مانع دیدن جزئیات کامل این خودرو شده، اما معلوم است که دوالیس جدید، شباهت زیادی به پسفایندر مدل 2014 که به زودی عرضه می شود و های کراس کانسپت کنونی دارد.

از اجزای طراحی که در این خودرو دیده می شود، چراغ های جلوی باریک تر جدید، محافظ رادیاتور V شکل آشنای نیسان و بالاتر رفتن خطوط زیر شیشه ها است.

چراغ های عقب این خودرو نیز متفاوت هستند و در های کراس کانسپت و سدان پولسار جدید نیز از آن ها استفاده شده است.

گزینه های موتور این خودرو در کل جهان، شامل یک موتور بنزینی 1.2 لیتری سوپرشارژ با قدرت 113 اسب بخار است که جایگزین موتور 1.6 لیتری مدل کنونی می شود. در ضمن یک موتور دیزلی 1.6 لیتری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

گفته می شود پلتفرم این خودرو طوری طراحی شده است که با سیستم هیبریدی شارژی مطابقت داشته باشد تا بتوان این سیستم را در دوالیس جدید مدل 2015 ارائه داد.

در استرالیا همچنان از دوالیس استقبال می شود و در ماه مه به طور کلی1176 دستگاه فروش داشته است. البته این میزان فروش نسبت به همین دوره در سال 2012 که 1330 دستگاه بوده، کاهش داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد