اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

باجاج RE60 قبل از سال 2014 عرضه خواهد شد

اگر همه چیز از طرف دولت هند خوب پیش برود، باجاج RE60 جنجالی تا پایان امسال عرضه خواهد شد.  

به گزارش خبرخودرو، آر سی ماهسواری، مدیر فروش و بازاریابی خودروهای تجاری باجاج اتو، اعلام کرد : "پیش نویس آگهی روزنامه ها، به قوه قضاییه رفته است. پس از تایید قوه قضاییه، این آگهی در روزنامه های کشور به چاپ می رسد. پس از آن مردم نظرات خود را ارائه خواهند داد. تا آن زمان نمی توانیم این خودرو را عرضه کنیم. امیدواریم بتوانیم بین مارس تا اکتبر امسال، RE60 را عرضه کنیم."

باجاج RE60 در گروه چهارچرخه ها طبقه بندی شده و برند جدیدی را در گروه خودروهای هند افتتاح کرده است. بین خودروسازانی مانند ماروتی سوزوکی و تاتا موتورز در مورد سیاست چهارچرخه ها اختلاف نظر وجود داشت، چرا که این خودروسازان به دلایل ایمنی کاملا مخالف این خودرو بودند. اما باجاج اتو با برنامه ریزی، از این ایرادگیری ها گذشت و توانست نظر دولت را جلب کند. این خودروساز تنها چند قدم با عرضه این چهارچرخ در بازار فاصله دارد.

سال گذشته RE60 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی دهلی رونمایی شد. این خودرو اساسا یک کالسکه چهارچرخ شده است. این خودرو، موتور بنزینی 0.2 لیتری DTS-I با قدرت 20 اسب بخار دارد. بیشینه سرعت این خودرو، 70 کیلومتر بر ساعت و میزان آلایندگی آن تنها 60 گرم CO2 در هر کیلومتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد