اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خط تولید پیکاپ از شهریورماه راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل ایران خودرو دیزل خبر از آغاز تولید وانت جدید پیکاپ فوتون در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

هاشم یکه‌زارع، ضمن بیان این مطلب، آغاز تولید کامیون A7 را ورود به عرصه تولید محصولات جدید با استاندارد یورو 4 دانست و درخصوص این محصول گفت: کامیون کشنده A7 ضمن دارا بودن برترین فناوری‌های روز دنیا، استاندارد سطح آلایندگی یورو 4 را نیز کسب کرده و علاوه بر ظاهری زیبا، دارای موتوری قدرتمند با توان 420 اسب بخار و دارای سیستم سوخت رسانی پیشرفته Common Rail است.

وی افزود: ‌این کامیون برای سازگاری هرچه بهتر با شرایط آب و هوایی مختلف، دارای سیستم Cold Start است و ضمن دارا بودن سیستم ترمز ABS+ASR، از ترمزهای کمکی اگزوز و موتور نیز بهره‌ می‌برد.

یکه‌زارع در مورد محصول پیکاپ فوتون نیز گفت: این محصول دارای استاندارد سطح آلایندگی یورو4 بوده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تولید تیپ دیزلی آن از شهریورماه آغاز و تیپ بنزینی آن نیز در آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیکاپ فوتون با بهره‌مندی از موتور 2800 سی‌سی پر قدرت 164 اسب بخاری در تیپ دیزلی و موتور 2400 سی‌سی 138 اسب بخاری در تیپ بنزینی، در بازار به عنوان زیباترین و قدرتمندترین محصول پیکاپ شناخته می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل دلیل تاخیر در تولید این محصول را مشکلات به وجود آمده در تعاملات بین‌المللی بانک‌ها برای گشایش اعتبارات ارزی و شوک حاصل از نوسانات شدید نرخ ارز دانست.

گفتنی است کارشناسان پیش بینی می کنند، با توجه به استقبال گسترده از پیش‌فروش محصولات فوق، با عرضه آنها به بازار شاهد بهبود وضعیت این شرکت در بازارهای مالی خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد