اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نسخه M دیزاین بی ام و X6 معرفی شد

جزئیات نسخه M دیزاین بی ام و X6 به تازگی منتشر شده است.  

 

به گزارش خبرخودرو، نسخه دیزاین علاوه بر راه راه های go-faster بی ام و، دارای رینگ های بزرگ 53 سانتی متری M بی ام و است. اما تنها این نیست. یک اسپلیتر جلوی فیبر کربنی و یک بادشکن عقب در کنار محافظ رادیاتور دوتکه مشکی رنگ، کلاهک آینه های بغل و یک هواکش، بسته ارتقایی این خودرو را کامل می کنند.

بی ام و در داخل این خودرو از تودوزی کاملا چرمی مرینو برای داشبورد و صندلی ها استفاده کرده است. طرح رنگ داخل این خودرو ترکیبی از دو رنگ قرمز و مشکی است. به علاوه این خودرو، یک پلاک بیانگر شماره انحصاری خودرو دارد.

نسخه M دیزاین X6 تنها با سه گزینه رنگ بدنه موجود خواهد بود. در واقع این خودرو با رنگ سفید آلپ، مشکی یاقوتی و قرمز ملبورن ارائه خواهد شد. فروش نسخه دیزاین از ماه اوت 2013 آغاز شده و تنها 100 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. بی ام و قیمت این خودرو را منتشر نکرده است.

بی ام و X6 که سال گذشته نسخه فیس لیفت آن ساخته شد به آخرین مراحل دوره تولید خود نزدیک می شود. انتظار می رود یک X6 کاملا جدید، اواخر سال آینده یا اوایل سال 2015 معرفی شود. با توجه به این که X6 اولین مدلی است که طراحی کوپه- شاسی بلند را داشته و در رنج روور ایووک، بی ام و X4 که به زودی عرضه می شود، مدل هایی از برند های رقیب مانند مرسدس GLC و آئودی Q6 نیز از این طراحی را استفاده شده، این خودرو اهمیت زیادی برای بی ام و دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد