اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نیسان ترانو، رقیب اکو اسپرت می شود

پس از فیس لیفت میکرا، ترانو خودروی دیگر نیسان برای بازار هند است و وارد گروه بسیار رقابتی کراس اوورها خواهد شد که اکنون فورد اکواسپرت بالاترین مقام را در آن دارد.  

 

  به گزارش خبرخودرو، نیسان به طور مداوم تصاویر تبلیغاتی ترانو را منتشر می کرد و اکنون جزئیات جدیدی در مورد آن اعلام کرده است. گفته می شود احتمال دارد این خودرو که در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، با سیستم چهارچرخ فعال تولید شود.

مشخص است که ترانو کاملا بر اساس رنو داستر ساخته شده و آخرین خودروی تولید شده با پلتفرم مشترک این دو خودروسازی خواهد بود. هم چنین معلوم است که این خودرو نیز مانند داستر با هر دو گزینه موتور بنزینی و دیزلی موجود خواهد بود. اما انتظار می رود چند راه کار برای متفاوت ساختن ترانو نسبت به مدل رنوی آن به کار رفته باشد. به نظر می رسد ترانو به جز تغییرات طراحی، یک نسخه چهار چرخ فعال داشته باشد که داستر و اکواسپرت چنین ویژگی را ندارند.

در حال حاضر داچیا داستری که در هند تولید می شود گزینه چهار چرخ فعال را ندارد. می توان گفت تاخیر در عرضه داستر با این سیستم در هند، بخشی از توافق با نیسان است تا این خودروساز از مزیت استفاده از این تکنولوژی برای اولین بار در بازار استفاده کند. به علاوه به نظر می رسد گزینه چهار چرخ فعال در داستر، تا زمانی که فیس لیفت آن وارد بازار هند نشود، ارائه نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد