اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تویوتا کرولای هیبریدی در ژاپن معرفی شد

تویوتا امروز فروش نسخه هیبریدی سدان کامپکت کرولای خود را در ژاپن آغاز کرد.

به گزارش خبرخودرو، خریداران می توانند سیستم هیبریدی را در هر دو نسخه سدان آکسیو و واگن استیشن فیلدر این خودرو انتخاب کنند. تویوتا اعلام کرده است که این خودروها با هر لیتر سوخت، 33 کیلومتر مسیر را طی می کنند.

البته این میزان دقیقا با اندازه گیری های سازمان محیط زیست مطابقت ندارد، این سازمان می گوید این خودرو با هر لیتر سوخت به سختی قادر به طی مسافت 32 کیلومتر است. دولت آمریکا میزان مصرف سوخت پریوس را به طور میانگین در شهر و بزرگراه، یک لیتر در هر 21 کیلومتر اعلام کرده است.

معرفی این خودرو جزئی از برنامه تویوتا برای عرضه 17 مدل هیبریدی تا آخر سال 2015 است. در حال حاضر تویوتا در ایالات متحده، هفت مدل هیبریدی شامل نسخه های مختلف پریوس را می فروشد. این خودروساز نسخه الکتریکی کراس اوور RAV4 خود را نیز در این منطقه می فروشد.

تویوتا امیدوار است حدود 2500 دستگاه کرولای هیبریدی خود را در دو نسخه بفروشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
کوزت پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.koozet.com

با سلام خدمت مدیر وبلاگ
من چند وقته یه سایت تفریحی زدم که بیشتر تو اون داستان ارسال میکنم میخواستم اگه مایل به تبادل لینک با ما بودید ما را با نام (( سایت تفریحی کوزت )) یا (( داستان های عاشقانه )) لینک کنید و بهمون خبر بدید که با چه اسمی شما را لینک کنیم
حتما بهم سر بزن و بگو
یه نگای هم به سایت بنداز و اگه نظزی داری بهم بگو
راستی اینم بگم که تالار سایت (( انجمن سایت )) را تازه راه اندازی کردم اگه خواستی و تونستی بیا و بگو در چه قسمتی میتونی فعالیت کنی تا ناظم یا مدیر اون قسمتت کنم اگه هم انجمنی هم که خواستی نبود بگو تا ایجادش کنم ( کلا تازه تاسیسه ها بهم نخندیا )

خرید اینترنتی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد